خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » شروع فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰

شروع فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰

پنجمین فراخوان جذب مدرس مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ از دوشنبه ۱ شهریورماه سال جاری آغاز شده است.

زمان بندی فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ چگونه است؟

بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند از اول تا ۱۵ شهریورماه سالجاری به مدت دو هفته با مراجعه به سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه به آدرس http://jam.uast.ac.ir  اقدامات لازم و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

گفتنی است ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری است.

لازم به ذکر است تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد متقاضیان متفاوت بوده است. بنابراین روسای واحدهای استانی می بایست ترتیبی اتخاذ کنند تا با تنظیم تقویمی متناسب با شاخص های اعلام شده نسبت به اجرای به موقع فرایند ثبت نام، اقدام لازم انجام دهند.

فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

ملاک ثبت‌نام متقاضیان در فراخوان تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت‌نام و اخذ کد رهگیری از سامانه جامع جذب و مدرسان می‌باشد.

بدیهی است ثبت‌نام در سامانه هیچگونه حقی را برای بکارگیری به صورت حق‌التدریس برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند بلکه پس از طی شدن فرآیند جذب و تأیید نهایی صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان توسط هیأت اجرایی جذب دانشگاه، کد مدرسی به عنوان مجوز تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر می‌گردد.

پس از دریافت کد مدرسی، تدریس مدرس مستلزم پذیرش و اعلام نیاز مراکز آموزش علمی کاربردی است و دانشگاه هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد.

شرایط جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

شرایط عمومی به شرح زیر است:

الف – اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب- تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج- تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

د- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

هـ- نداشتن سابقه کیفری و عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.

و- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

ز- عدم اشتهار به فسق و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی

ح- اتمام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی (تا تاریخ اعلام فراخوان ۰۱/۰۶/۱۴۰۰)

ط – تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات).

ی- عدم وابستگی به احزاب وابسته به رژیم گذشته، فراماسونری و عضویت در ساواک، عدم هواداری و عضویت در گروهک‌های معاند و الحادی، عدم عضویت در احزاب و سازمان‌ها و فرقه‌های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولت‌های بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی

ک – تایید صلاحیت‌های علمی و عمومی داوطلبان در هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و هیات‌های مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی.

تبصره ۱: اقلیت‌های دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از بند (ج) مستثنی بوده ولی باید عملا متدین به ادیان خود باشند و در جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیایند.

شرایط اختصاصی فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ چیست؟

از جمله شرایط مهمی که برای شرکت در فراخوان وجود دارد حداقل سن ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال است. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بقیه شرایط این مطلب را مطالعه کنید.

– دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال تا تاریخ فراخوان، متولدین بعد از ۱۳۴۵/۰۶/۰۱ و قبل از ۱۳۷۲/۰۶/۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان می‌باشند.

– جذب مدرس صرفاً به صورت بومی می‌باشد و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت خود با ارائه مدارک مثبته خواهد بود..

– متقاضیان حق‌التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر دارا بودن شرایط کلی و عمومی می‌بایست واجد شرایط اختصاصی زیر نیز باشند:

– دارا بودن مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد مرتبط

* شایان ذکر است گواهی آزمون جامع، صورتجلسه دفاع و لغو معافیت تحصیلی (برادران) به عنوان آخرین مدرک تحصیلی محسوب نمی‌گردد و قابل ارزیابی نمی‌باشد.

– حداقل معدل برای دوره کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی ۱۵/۵۰ می‌باشد. در سایر موارد معدل‌های A و B  و معدل های ۴و ۳ قابل قبول می‌باشد. در صورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده، ریزنمرات معتبر (ممهمور به مهر دانشگاه محل تحصیل) آن مقطع الزامی می‌باشد.

– دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت‌نام نبوده و پرونده این قبیل افراد بررسی نمی‌شود.

– دارندگان مدارک دوره‌های تحصیلی الکترونیکی، غیر حضوری، نیمه حضوری یا مجازی، مجاز به ثبت‌نام نبوده و پرونده این قبیل افراد بررسی نمی‌شود.

نحوه ثبت‌نام و توصیه‌ها

١- متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ با مراجعه به سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی و اطلاع از عناوین دروس مورد نیاز مراکز آموزشی استان محل سکونت، به آدرس http://jam/uasi.ac.ir می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای تدریس، اقدام نمایند.

٢- هزینه ثبت‌نام و بررسی اولیه پرونده تمامی متقاضیان مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد. هر یک از متقاضیان باید پس از احراز شرایط  اولیه، مبلغ ۱۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت هزینه بررسی پرونده و طی فرآیند جذب ( مرحله دوم) پرداخت نماید.

تبصره: افرادی که در دو گروه “آموزشی” و “معارف ” شرکت می‌نمایند ملزم به پرداخت مبلغ ثبت‌نام اولیه در هر دو گروه می‌باشند.

توضیحات، توصیه ها و مراحل ثبت‌نام فراخوان جذب ۱۴۰۰

١- توصیه می‌شود متقاضیان قبل از ثبت‌نام نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایل الکترونیکی کارت ملی، صفحات شناسنامه، مدرک تحصیلی در مقطع آخر، ریز نمرات معتبر، کارت پایان خدمت و یا معافیت (مخصوص آقایان) اقدام کنند.

تبصره ۲: پیوست شماره یک با عنوان ” راهنمای تشکیل پرونده الکترونیکی” را مطالعه کنید.

۲- متقاضیان تدریس پیش از انتخاب گروه درس آموزشی خود، از بین گروه درس های مندرج در فراخوان، می بایست نسبت به مطالعه سر فصل دروس برنامه‌های درسی علمی کاربردی ذیربط و تطبیق شرایط مجاز برای مدرس آن درس با مدارک تحصیلی خود، اطمینان حاصل نمایند. برای اطلاع از سرفصل دروس، به پرتال رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به آدرس https://www.uast.ac.ir  (منوی آموزش- سرفصل برنامه‌های مصوب) مراجعه کنند.

٣- ثبت درخواست در سامانه ثبت‌نام، به آدرس http://jam.uast.ac.ir در یکی از گروه درس‌های اعلام شده و پرداخت هزینه ثبت‌نام اولیه و دریافت کد رهگیری.

۴- متقاضیان پس از پایان مهلت ثبت‌نام می‌توانند جهت اطلاع و پیگیری از وضعیت بررسی اولیه پرونده خود، به سامانه جامع جذب و مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir  مراجعه و در صورت مشاهده وضعیت احراز شرایط اولیه، نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات تکمیلی و واریز وجه مرحله دوم در سامانه مذکور اقدام نمایند.

۵- در مرحله دوم، اسکن و بارگذاری تصاویر تمامی مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در سامانه، برای ثبت درخواست الکترونیکی، ضروری است. فقط مدارک بارگذاری شده در سامانه در روز مصاحبه ارزیابی خواهد شد. در روز مصاحبه متقاضی باید اصل مدارک و مستندات بارگذاری شده را به صورت فیزیکی و در قالب کلیر بوک مطابق با جدول پیوست شماره دو، ارائه نماید.

۶- هرگونه مغایرت اطلاعات وارد شده با مستندات ارائه شده، منجر به لغو درخواست متقاضی در هر مرحله از بررسی خواهد شد.

۷- شرکت در مصاحبه علمی کارگروه‌های تخصصی در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه الزامی است. بدیهی است عدم شرکت متقاضی در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی و پرونده وی از دستور کار خارج خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص مورد پذیرش نخواهد بود.

۸- برای افرادی که در شرایط برابر و مساوی در بررسی‌ها قرار گیرند، اولویت جذب و بکارگیری با متقاضی بومی همان استان خواهد بود.

۹- متقاضیان ملزم به پیگیری و اخذ اطلاعات لازم (از قبیل نیاز به ویرایش مستندات بارگذاری شده، زمان مصاحبه و سایر موارد) در خصوص فرآیند بررسی پرونده و نتایج هر مرحله، از طریق سامانه جامع جذب و مدرسان می‌باشند.

۱۰- متقاضی پس از اعلام رای نهایی هیات اجرایی جذب دانشگاه مبنی بر عدم احراز صلاحیت شرایط همکاری می‌تواند برای یک بار تقاضای تجدیدنظر خود را از طریق سامانه و براساس فرآیند تعریف شده مندرج در سامانه ثبت کند. نتایج تجدید نظر پس از انجام تشریفات قانونی و الزامات حقوقی از طرف دانشگاه در بازه زمانی تعیین شده اعلام خواهد شد.

۱۱- مدارک ناقص به هیچ عنوان قابل بررسی نبوده و هیچ مدرکی پس از بازه زمانی تعیین شده ثبت‌نام، قابل پذیرش نمی‌باشد.

۱۲- پذیرفته‌شدگان قبل از اخذ مجوز به تدریس موظف به شرکت در کارگاه آموزشی دوره تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی مختص متقاضیانی که صلاحیت علمی و عمومی آنها در مراحل قبل، به تایید مراجع مربوطه، رسیده باشد)، می‌باشند.

راهنمای تشکیل پرونده الکترونیکی

متقاضیان محترم واجد شرایط در مرحله دوم می‌بایست مدارک و مستندات خود را مطابق با ردیف‌های جدول ذیل در سامانه بارگذاری نمایند.

در روز مصاحبه نیز اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه را به ترتیب ذیل در قالب یک مجلد(کلیربوک) آماده و ارائه نمایند.

تأکید می‌شود صرفاً اصل مدارک برای روز مصاحبه و به ترتیب ذیل ارائه شود. در هر بخش نیز ترتیب مدارک مطابق مدارک بارگذاری شده در سامانه باشد.

۱-۱ مدارک شناسایی
۲-۱ سوابق تحصیلی(اصل مدارک تحصیلی ارائه شود. در صورت ارائه دانشنامه، ارائه مدرکی که معدل اعلامی را تایید نماید، الزامی است).
۱-۲ سوابق تدریس دانشگاهی
۱-۳ سوابق تدریس غیردانشگاهی
۲-۳ تدوین برنامه‌های درسی و دستورالعمل‌ها و استانداردها(اصل محتوای تهیه شده نیز برای روز مصاحبه ارائه شود)
۳-۳ طراحی بسته‌های آموزشی(اصل بسته آموزشی نیز برای روز مصاحبه ارائه شود).
۴-۳ تسلط به زبان‌های رایج در مجامع علمی(اصل کارنامه ارائه شود)
۵-۳ چاپ مقالات در مجلات علمی(متن کامل مقالات برای روز مصاحبه ارائه شود)
۱-۴ ارائه یا چاپ مقالات در کنگره‌ها(متن کامل مقالات برای روز مصاحبه ارائه شود).
۲-۴ تألیف و ترجمه کتاب(صفحه شناسنامه کتاب در کلیربوک قرار داده شود. اصل کتاب نیز برای روز مصاحبه ارائه شود).
۳-۴ مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی(علاوه بر اصل گواهی انجام طرح، گزارش طرح نیز ارائه شود).
۴-۴ عضویت در هیأت تحریریه یا داوری مقالات
۵-۴ افتخارات علمی

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه جامع جذب و مدرسان در مرحله دوم

۴-۶ فعالیت‌های فناوری
۱-۵ سوابق شغلی (حکم‌ها و قراردادها به همراه سوابق بیمه‌ای که مهر کارگزاری بیمه را داشته باشد، ارائه نمایید).
۲-۵ مهارت‌های فنی
۳-۵ طرح کارآفرینی
۴-۵ ایجاد کسب و کار
۵-۵ راه‌اندازی فعالیت‌های آموزشی
۶-۵ گواهی علمی و شرکت در کارگاه‌های تخصصی
۷-۵ برگزاری کارگاه‌های آموزشی
۱-۶ سوابق تجربی و مهارتی مرتبط
۲-۶ آشنایی با نظام مهارتی علمی کاربردی

رشته های مورد نیاز جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

فهرست رشته‌هایی که دارای جذب مدرس در فراخوان سال ۱۴۰۰ است به همراه ظرفیت پذیرش، از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

دریافت جدول ظرفیت پذیرش

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

۶۵ دیدگاه

  1. سلام
    برای من در سامانه دانشگاه علمی کاربردی برای جذب مدرس اینو نوشته
    متقاضی گرامی، پرونده گروه آموزشی و تخصصی شما در حال بررسی نهایی است
    یعنی چی ؟

  2. اعلام نتایج فراخوان کجا اعلام میشود

  3. سلام،من فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد رشته حقوق خصوصی هستم وقصدادامه تحصیل در مقطع بالاتر رانیز دارم بااین توضیح که بومی خراسان شمالی شهرستان بجنوردهستم درفراخوانی که در سامانه جذب مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی داده شده در سایت مزبوربامدارک خواسته شده ورزومه تحصیلی و پژوهشی بارگذاری شدم ،عرضم به خدمتتون که سوابق تدریس رسمی رانداشته ام ودرنیروی انتطامی اموراموزشی مدتی سابقه دارم که رسمی نیست ولیکن علاقه‌مند به همکاری بادانشگاه هستم ولی تاکنون پاسخی از پذیرش یاعدم پذیرش دریافت ننموده ام،خواهشمندم پاسخ لازم رابفرمایند

  4. سلام
    علت عدم جذب فارغ التحصیلان دوره های مجازی به عنوان هیئت علمی با وجود سطح سواد و دانشگاه به مراتب بالاتر نسبت به دانشگاههایی مثل آزاد و پیام نور چی می باشد؟ فارغ التحصیل دوره الکترونیک دانشگاه شهید بهشتی تهران

  5. دانشجوی دکتری هستم و ظاهراً پذیرفته شده‌م. فعلاً باید منتظر پیامک برای برگزاری کارگاه تربیت مدرس باشم. نتیجۀ همۀ مراحل در سامانه برام نمایش داده می‌شد و از این جهت نظم برگزاری فراخوان خوشایند بود. حتی اگه پذیرفته نمی‌شدم هم نظرم همین بود؛ البته به‌شرطی که اطلاعیۀ عدم‌پذیرش و رد رو هم به همین صراحت در سامانه بگذارن!
    این رو برای دوستانی که احتمالاً قصد شرکت در فراخوان‌های بعدی رو دارند، می‌نویسم که بدونن پذیرش اتفاق می‌افته، منتها چون ظرفیت جذب کم و داوطلب‌ها زیاد هستن، درصد پذیرش پایینه.
    البته ذوق هم نداره. حق‌ِ تدریس مدرس‌های حق‌التدریسی بسیاااار ناچیز و شرم‌آور و خنده‌داره؛ ولی امیدوارم دستِ‌کم سابقه و پله‌ای بشه برای رسیدن به موقعیت‌های بهتر.

    برای همۀ عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.

  6. سلام من هنوز مصاحبه نرفتم چرا نوشته پرونده شما در مصاحبه رد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. آیا پیامک اطلاع رسانی نتایج برای همه داوطلبین ارسال شده؟

  8. با سلام
    برای من لینک درخواست تجدید نظر هست و البته هزینه دارد، چقدر امکان قبولی با درخواست تجدیدنظر وجود دارد؟ الان بمعنای عدم قبولی است؟ برای دیگران چه پیغامی وجود دارد؟ تشکر

  9. واقعا متاسفم برای این سیستم آموزشی،بنده رو رد کردن به علت عدم کسب صلاحیت در مصاحبه! در حالی که من اصلا مصاحبه ای ندادم،دو مرحله قبلی رو رد کردم،منتظر دعوت به مصاحبه بودم با این پیام مواجه شدم.خب از اول بگین متصلارو جذب می کنید،این همه معطل نشیم.واقعا متاسفم….

    • برای منم همین اتفاق افتاده. اینم مثل بقیه آزمونای استخدامی نمایشی بود.یه فراخوانی میزنن صرفا برای اینکه اتوبوسی آدمای بی سوادو بریزن تو دانشگاه و بگن تو فلان فراخوان جذب شدن. دانشگاهی که کلی آدم با مدرک لیسانس دارن توش درس میدن، دغدغه علمیش کجا بود. دستگاه های نظارتی هم که خواب تشریف دارن. اگر نظارتی وجود داشت دانشگاه جرات نمیکرد بدون برگزاری مصاحبه پیام بده که شما تو مصاحبه رد شدید. تو این کشور تحصیلکرده ها باید خونه نشین بشن.

    • ببخشید برای شما دقیقا نوشته این جمله رو؟ برای من هیچی ننوشته

  10. سلام. دوستان نتایج فراخوان اعلام شده؟ برای من صبح هنوز جواب نیومده بود. ظهر زده بود هیچ فراخوانی نیست. الان زده درخواست تجدید نظر! حداقل یه کلمه بنویسن مردود یا قبول بعد پایینش بنویسن در خواست تجدید نظر! معلوم نیست داستانشون چیه؟ پول میخوان یا پارتی بازی

  11. سلام و وقت بخیر
    نتایج فراخوان جذب مدرس ۱۴۰۰-۱ اعلام شده است؟
    من به سامانه جام را که چک می کنم این پیام را نشان می دهد : هیچ فراخوان فعالی در سامانه وجود ندارد.
    کسی اطلاعی دارد؟

    • دقیقا برای من و دوستم همین پیغام روی کارتابلمون اومده

    • سلام. برای من هم همین دو نوشته هیچ کسم که پاسخگو نیست. کاش حداقل یه نفر جواب میداد.

      • دقیقا گویا هیچکی نیست ما را از بلاتکلیفی دربیاره حداقل مسئولان این سایت یه پیگیری بفرمایید اطلاع بدید ممنون میشیم

        • من از این می ترسم که یه عده. و انتخاب کرده باشم و بهشون اطلاع داده باشن و ما رو انتخاب نکرده باشن همینطور الکی منتظر نشسته باشیم به امید واهی

          • نگران نباشید. به نظر می رسد که مشکل از سامانه بود. اکنون برطرف شد. برای من مجددا پیام ” متقاضی گرامی، با توجه به احراز شرایط لازم علمی و پژوهشی، پرونده گروه آموزشی و تخصصی شما جهت امتیازدهی و رتبه‌بندی مقدماتی به کارشناسان مربوطه ارجاع گردیده است.” نشان می دهد.

  12. سلام. کسی نمیدونه جواب مصاحبه علمی کاربردی اومده یا نه؟

  13. جواب‌های دوره ی اول که مدارک فرستادیم کجا اعلام شده ؟؟

  14. سلام من مقاله ۷تا دارم اما داخل سایت بارگزاری نکردم میشه لطفا راهنمایی کنید چطور بارگزاری کنم؟

  15. سلام لطفا پیگیری کنید نتایج کی اعلام میشه ؟؟
    خسته شدیم از انتظار.ممنون.. .

  16. باسلام فراخوان بعدی چه زمانی خواهدبود ممنون میشم اگرمطلع فرمایید.فراخوان جذب مدرس ۱۴۰

  17. چرا نتایج رو اعلام نمیکنن

  18. من مرحله اول تایید شدم ولی برای مرحله دوم نه سابقه تدریس دارم نه مقاله دارم ،چکار کنم یعنی رد میشم؟

  19. در فرم تکمیل مدارک، گزینه پرداخت وجود نداشت، فقط گفته بود از کارت خودتون بپردازید.باید چکار کرد؟

  20. سلام من مرحله اول رو ثبت نام کردم و ۵۰هزار تونم واریز کردم الان پیامک اومد ظرف ۴۸ ساعت ثبت نامتون رو ویرایش کنید که انجام دادم سبز شد ولی راجع به بارگزاری مدارک تحصیلی چیزی نخواست و الان زده “متقاضی گرامی، پرونده گروه آموزشی و تخصصی شما در حال بررسی مقدماتی است. لطفا بعدا مراجعه نمایید.” چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام منم فعلا همین سوالم هست…از تاریخ ۵ شهریور مرحله اول رو ارسال کردم و منتظرم….
      معلوم نیست نتایج مرحله دوم رو کی اعلام میکنن تا مدارک بارگزاری کنیم….
      خب نمیشه مدام چک کرد و بی نتیجه…..

      بگید چه تاریخی باید پیگیری کنیم…کی مدارک اولیه ما رو چک میکنید.

      متشکریم

  21. سلام من یکبار ثبت نام کردم برای تهران غرب ۵۰ هزار تومن هم واریز کردم و ثبت نهایی شد بعد از مدتی رفتم دیدم تهران شرق اومده اونم انتخاب کردم مجدد ۵۰ هزار تومن واریز کردم اونوقت الان برام پیامک اومده که برم ویرایش انجام بدم رفتم دیدم ویرایش گفتن زیرمجموعه منابع طبیعی محیط زیست انتخاب کنم در صورتی که اصلا این گزینه توی زیر مجموعه های تهران شرق نیست الان موندم چیکار کنم و اینکه ثبت نام تهران غرب چی شد که دیگه نیست!!!!!!!!!!!!

  22. شرایط بومی بودن چیه؟

  23. سلام و صبح بخیر
    اگر امکانش هست سامانه را تا ۲۵ شهریور تمدید کنید به خاطر کرونا که ما بتوانیم ثبت نام کنید.متشکرم

  24. با سلام/ توی جدول پذیرش برای بعضی رشته محلها ظرفیت مشخص شده اما موقعی که میریم انتخاب کنیم اصلا اون رشته توی لیست وجود نداره. پس تکلیف ما چیه؟

  25. سلام خواهش میکنم تا ۲۵شهریور تمدید کنید فراخوان رو

  26. سلام
    من ثبت نام کردم ولی بعد جپچند روز ویرایش خواستن انجام دادم ولی بازم میگن وارد بخش زرد نگ شوید و ویرایش کنید و چیزی وجود نداره منظورش چیه؟

  27. یک تجربه
    فراخوان پذیرفته شدم الان سه ترم هست یک واحد هم ندادن میگن اساتید قبلی هستن
    میگم دوباه شرکت کنم برای این رشته جدید تر میگن نه جمع شده اصلا ما این زیر گرروه ررا نداریم میگم پس چرا اعلام نیاز زدین میگن ما نخواستیم خودشون از اشیو میزنن
    گول نخوید دوستان

    • درسته دقیقا. من دوساله شرکت میکنم. بساط باز کردن فقط برای جذب پول برای ثبت نام!!! مرحله اول قبول ! سپس در مرحله دوم میگن باید سابقه تدریس داشت!!! اخه تا کد تدریس نداشته باشین چطوری میشه سابقه تدریس داشت !!!

    • من دوساله شرکت میکنم. بساط باز کردن فقط برای جذب پول برای ثبت نام!!! مرحله اول قبول ! سپس در مرحله دوم میگن باید سابقه تدریس داشت!!! اخه تا کد تدریس نداشته باشین چطوری میشه سابقه تدریس داشت !!!

    • سلام دوست عزیز، یعنی هیچ حقوقی نمیگیرید شما، حقوق ثابت نداره، باید منتظر بمونید واحد بدن و ا.ر تازه واحد بدن به صورت حق التدریسی آیا حقوق میدن؟ در جریان هستید؟ چون من شاغلم و میخوام ببینم ارزش داره کارم رو به خاطر اینا ول کنم یا نه؟ برم مصاحبه؟

  28. سلام. کسی میدونه تقریبا حقوقی که به حق التدریسی های علمی کاربردی میدن چقدره؟

  29. سلام دوستان.
    این همه هیاهو برای حق التدریسی!!!!!
    اون وقتم دانشگاه علمی کاربردی از این جو دو استفاده رو میبره.
    با برگزاری مصاحبه علمی و…. مبلغ زیادی جمع آوری میشه. با این جمعیت فارغ التحصیل های بیکار
    دوما بدون جذب هییت علمی با همین نیروهای حق التدریس امورات دانشجوهاش رو میگذرونه.
    متاسفم برای خودم و تحصیلکرده هایی که باید این قدر درمانده شده باشیم که آرزوی حق التدریس با این شرایط رو داشته باشیم

  30. چرا افراد متولد شهریور ماه ۷۲ نباید تو فراخوان شرکت کنند؟ خیلییییییییییییییی بی معنی که چون تاریخ فراخوان ۱ شهریور ماه هستش متولدین شهریور ۷۲ رو حذف کردین و قبل از ۷۲٫۶٫۱میتونن شرکت کنند. چه دلیل و منطقی تو این مورد میتونه تاثیر پذیر باشه.

  31. با سلام چهار تا از رشته های فناوری اطلاعات نوشتن، کسی که نرم افزار کامپیوتر خونده هم میتونه شرکت کنه؟ چون دقیق اسمی از خود نرم افزار کامپیوتر نبردن
    اینا هستن فقط
    ناوری اطلاعات – خدمات پشتیبانی اطلاعات پیاده سازی مدل های تجارت الکترونیکی / خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات / کاربرد نرم افزارهای اداری ۲
    فناوری اطلاعات- برنامه نویسی و توسعه نرم افزاری
    کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱
    فناوری اطلاعات- رسانه های تعاملی و چند رسانه ای
    کارگاه محیط های چند رسانه ای / محیط چند رسانه ای / محیط های چند رسانه ای ۱
    فناوری اطلاعات- شبکه های کامپیوتری

  32. با سلام واحترام بنده شرایط عمومی م کاملا میخوره مدرکم کارشناسی ارشد علوم تربیتی هست رشته منواعلام نیاز کردن اماگرایش من نمیخوان حالا نمیدونم ثبت نام انجام بدم یا نه؟ لطفا راهنماییم کنید

  33. سلام. دوستان میشه بگید که دانشجوی دکتری هم میتونه شرکت کنه؟
    یا باید تمام کرده باشه
    گزینه دانشجو اونجا هست؟

  34. با سلام و احترام
    بنده شرایط ذکر شده را دار میباشم، منتهی شرط حداقل سن را ندارم و سنم کمتر از ۲۸ است.
    آیا میتوانم ثبت نام کنم؟

    • با سلام
      من ۶ سال علمی کاربردی تدریس کردم و یک مقاله هم تو مجله علمی کاربردی چاپ کرده بودم.
      با مدرک کارشناسی امتحان کار افرینی سراسری علمی کاربردی را برای دریافت ای دی کارت دادم و ۶ سال تدریس کردم چون ارزیابی بالایی داشتم محوز دروس دیگه هم به من داده شد.
      در حال حاضر مدرک دکترا نیمه حضوری دارم ولی مورد تایید وزارت علوم با ۶ سال سابقه هیت علمی در سزح فوق لیسانس الانم فقط استاد راهنما هستن ب لی پایان نامه.
      ایا من با توجه به سوابقم در علمی کاربردی و مدرک دکاری نیمه حضوری می تونم شرکت کنم؟
      منتظر پسخ هستم.
      سپاسگزارم از حسن توجه جنابعای

  35. واقعا متاسفم براتون. کسی که همه این شرایط رو داره فقط به خاطر اینکه معدلش چند صدم پایینتر از این استاندارد مسخره ای هست که شما تعیین فرمودید، نمیتونه جذب بشه و بازهم باید با داشتن مدرک تحصیلی خوب و سطح اطلاعاتی و علمی بالا بیکار بمونه. موانعی رو سر راه مردم میگذارید که خیلی عجیبه. اما نوبت به اقازاده های خودتون که میرسه هیچ مانعی برای انجام هیچ کاری برشون وجود نداره. خدا جای حق نشسته ….

  36. با سلام .رشته من حقوق بین الملل هست .در سر فصل ها رشته حقوق ذکر نشده .آیا من میتونم برای ثبت نام دروس عمومی رو انتخاب کنم ؟

  37. اگر شخصی تمام شرایط را دارا باشد اما حداقل سنش کمتر از چیزی باشد که مدنظر دارید ، میتواند ثبت‌نام کند

  38. متاسفانه افراد بالای ۶۰ سال را که در دنیا بعنوان افراد با تجربه میدانم در علمی کاربردی اهمیت نمی‌دهند جای تأسف است ا

  39. سلام . دقیقا هدف جمع آوری پول میباشد . شرایط اخذ کد از قبولی و جذب در هیات علمی سختر میباشد. یا حق

  40. باید بررسی پرونده جذب رایگان باشه تا ببینیم واقعا این ها مدرس می خوان یا حقوق مدرس هاشونو از ما می خوان

    • برای بنده هم پیامک اومده جهت ویرایشی که مشخص نیست کدومه آیا واقعا موردی میش اومده یا میخوان استرس زایی کنن یا بازدید از سایتشونو بالا برن. از حالا معلومه چه جوی حاکم بر این دانشگاه یا آموزشگاهه

  41. با سلام
    این علمی کاربدی فقط میخواد از ما پول جمع کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *