خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » لزوم توانمندسازی اعضای هیات علمی در حوزه پاسخگویی اجتماعی

لزوم توانمندسازی اعضای هیات علمی در حوزه پاسخگویی اجتماعی

معاون آموزشی وزارت بهداشت بر لزوم برگزاری دوره های توانمندسازی اعضای هیات علمی و تعریف پروژه‌ برای دانشجویان در حوزه پاسخگویی اجتماعی تاکید کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حق دوست در جلسه پاسخگویی اجتماعی وزارت بهداشت، با بیان اینکه لازم است دوره‌های توانمندسازی اعضای هیات علمی و آموزشی در حوزه پاسخگویی اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد، گفت: در این راستا ماموریت ویژه به دانشگاه علوم‌ پزشکی‌ تبریز واگذار شده که پیگیری جدی‌تری را می طلبد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر رفع موانع و ذکر نمونه‌هایی از فعالیت های داوطلبانه خاطرنشان کرد: باید موضوع پاسخگویی اجتماعی در بحث استاد ممتازی برجسته شود و هیات‌های ممیزه در ارزیابی فعالیت‌ها، این موضوع را مورد توجه قرار دهند لذا پیگیر هستیم تا فعالیت های اجتماعی در حوزه استاد ممتازی، مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید پروژه‌های پاسخگویی اجتماعی برای دانشجویان نیز تعریف شود و نحوه حمایت از این پروژه‌ها در کارگروه ها مشخص شود لذا حمایت معاونت های دانشجویی و آموزشی در این راستا امری ضروری تلقی می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر افزوده شدن فعالیت های اجتماعی به مجموعه آیتم های عضویت در هیات علمی دانشگاه ها گفت: اگر ترمینولوژی مشخصی در موضوع اردوهای جهادی تعریف شود و زمان اردوها کوتاه و نیم روزی باشد این فرایند تسهیل می‌شود و با اقبال بیشتری روبرو خواهد شد.

در ادامه دکتر سیدحسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با تاکید بر تجمع و تمرکز فعالیت دانشگاه‌ها گفت: لازم است اقداماتی برای رفع موانع و گسترش داوطلبین فعالیت‌های اجتماعی انجام شود.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *