خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » معرفی پرونده بورسیه های بلاتکلیف به دانشگاه ها از سوی وزارت علوم

معرفی پرونده بورسیه های بلاتکلیف به دانشگاه ها از سوی وزارت علوم

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: پرونده بورسیه‌های بلاتکلیف به دانشگاه‌ها معرفی شده و دانشگاه‌ها نیز در حال بررسی پرونده‌ها هستند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ۲۵۹ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیأت عالی جذب به صورت مجازی برگزار شد.

بخشی از دستور جلسه به بررسی احکام صادره توسط دیوان عدالت اداری در خصوص بورسیه‌ها و متقاضیان جذب هیأت علمی و ضرورت اجرای آن اختصاص داشت، مقرر شد هیأت‌های مرکزی گزارشی از آمار اجرا یا عدم اجرای احکام صادره دیوان عدالت اداری توسط دانشگاه‌ها، به هیأت عالی جذب ارائه دهند.

در ادامه غلامعلی منتظر گفت: در جلسات متعدد با توجه به نزدیک بودن موعد فراخوان جذب (آذر ماه) مقرر شد بورسیه‌های بلاتکلیف، هرکدام به ۵ دانشگاه معرفی شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم ادامه داد: پرونده بورسیه‌های بلاتکلیف به دانشگاه‌ها معرفی شده و دانشگاه‌ها نیز در حال بررسی پرونده‌ها هستند؛ البته با توجه به شرایط شیوع کرونا روند کار به کندی انجام می‌شود.

در پیش از دستور این جلسه نیز مقرر شد گزارشی از روند اجرایی شدن جذب اعضای هیأت علمی به صورت طرح سربازی و همچنین بند “پ” ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه توسط وزارتین بهداشت و علوم برای جلسه آتی هیأت عالی جذب ارائه شود.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *