خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام شرایط فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی در صنعت

اعلام شرایط فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی در صنعت

دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرایط فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی را در بخش صنعت اعلام کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایرنا، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور برای ثبت درخواست‌ها، محورهای همکاری، همچنین اطلاع از نیازهای فرصت مطالعاتی شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس الکترونیکی https://industry.msrt.ir/fa/page/۱۴۳۵/ مراجعه کنند.

فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت، زمینه مناسبی برای ارتباط بهتر دانشگاه و صنعت، گسترش همکاری‌های پایدار علمی، پژوهشی، رفع مشکلات علمی و تخصصی واحدهای عملیاتی فراهم می‌کند.

در فرصت مطالعاتی، عضو هیأت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش‌های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می‌یابد. واحد عملیاتی می‌تواند شامل وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های بخش خصوصی، بنگاه‌ها یا سازمان‌های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی باشد.

این طرح در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و صنعت در همه حوزه‌های علمی همچنین عملیاتی کردن یافته‌های اعضای هیأت علمی در جامعه و صنعت تدوین شد. بر اساس آیین نامه این طرح، استادان با موافقت دانشگاه می‌توانند بین ۳ تا ۶ ماه به واحدهای اقتصادی و صنعتی مأمور شده و برای کمک و بهبود کیفی و عملیاتی واحدهای فوق همکاری کنند.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *