خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تعیین تکلیف اساتید دانشگاهی بدون کد استخدامی

تعیین تکلیف اساتید دانشگاهی بدون کد استخدامی

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: تمام افرادی که جذب شده ولی هنوز ردیف استخدامی ندارند با توجه به صدور ۶ هزار ردیف استخدامی تعیین تکلیف می شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد علی کی نژاد در گفتگو با مهر درباره تعیین تکلیف اساتیدی که جذب شده ولی هنوز برای آنها کد استخدامی صادر نشده است، گفت: سازمان امور اداری استخدامی کشور ۶ هزار ردیف استخدامی صادر کرده است با این شرط که ۴ هزار و ۵۰۰ ردیف آن به افرادی که در گذشته جذب شده و ردیف استخدامی ندارند،  اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ ردیف نیز به افرادی اختصاص داده می شود که در فراخوان امسال جذب می شوند، این درحالی است متوسط جذب ما در سال به یک هزار نفر نیز نمی رسد، بنابراین هر کسی امسال جذب شود ردیف استخدامی آن محفوظ است.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ ردیف استخدامی خیلی زیاد است دانشگاه  هایی که این مساله را مطرح می کنند، درخواست خود و رونوشت را به هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کنند تا پیگیری می کنیم.

به گزارش مهر، پیش از این برخی از اساتید دانشگاه‌ها نسبت به عدم صدور حکمشان توسط دانشگاه ها به دلیل عدم صدور کد استخدامی انتقاد کرده و خواستار اعلام زمان اختصاص کد استخدامی و تعیین و تکلیف وضعیت خود شده بودند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *