خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » کاهش مدرسان تاییدشده با ساماندهی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی

کاهش مدرسان تاییدشده با ساماندهی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساماندهی مدرسان علمی کاربردی خبر داد و گفت: از ۹۳ هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به ۳۵ هزار مدرس تایید شده رسیده ایم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به وضعیت کنونی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه توانسته سهم خوبی در جذب جوانان مشتاق تحصیل به دست آورد و در این حوزه در حال رقابت با دانشگاه های نظری است.

وی افزود: در طرح پالایش و ساماندهی مدرسان علمی کاربردی از ۹۳ هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به ۳۵ هزار مدرس تایید شده رسیده ایم که این مدرسین تمام صلاحیت های علمی و دانشی را دارا هستند.

وی در جلسه روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی گفت: با افزایش کیفیت در آموزشهای مهارتی باید به سمت کاربردی تر شدن رشته های دانشگاهی برویم تا بتوانیم در راستای کمک به اقتصاد کشور گام برداریم. در این صورت است که دانش آموختگان حرفه ای تر و کاربردی تر در دانشگاه تربیت خواهند شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص ساماندهی مراکز آموزشی نیز گفت: در برخی مراکز آموزشی اساسنامه وجود نداشت و مدرسین توانایی علمی بالایی نداشتند، در چند سال اخیر یا برنامه های که در راستای افزایش کیفیت در دانشگاه انجام شد، مراکز آموزشی مورد پالایش قرار گرفتند و می توان گفت در حال حاضر تمام مراکز علمی کاربردی دارای اساسنامه و چشم انداز شده اند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *