خانه » اخبار دوره دکتری » آخرین فرصت دانشجویان دکتری برای اعزام به فرصت مطالعاتی

آخرین فرصت دانشجویان دکتری برای اعزام به فرصت مطالعاتی

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: فقط دانشجویانی که اواخر سال گذشته مجوز (فرصت مطالعاتی خارج از کشور) داشتند، فرصت دارند تا پایان شهریور ۹۹ اقدام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مجتبی صدیقی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت دانشجویان دکترایی که به دلیل شرایط کرونا نتوانستند برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور حاضر شوند، گفت: هنوز مشکل این دانشجویان حل نشده است.

وی ادامه داد: در۶ ماهه اول سال، تقریبا درحال از دست دادن زمان هستیم، چون دانشگاه‌های خارج از کشور عمدتا تعطیل هستند و پروازها مشکل دارند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: فقط دانشجویانی که اواخر سال گذشته مجوز داشتند، فرصت دارند تا پایان شهریور۹۹ اقدام کنند.

وی افزود: اواخر تابستان متناسب با شرایط، اختصاص سهمیه (فرصت مطالعاتی خارج از کشور) برای شش ماه دوم سال بررسی می شود.

به گزارش مهر، پیش از این اعلام شده بود، تصمیمات لازم با رعایت حقوق قانونی برای آن دسته از دانشجویان دکتری که علیرغم داشتن روادید، به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا موفق به حضور در محل تحقیق خود در خارج از کشور نشده اند، پس از عادی شدن شرایط اتخاذ می‌شود.

همچنین اعلام شده بود، دانشجویانی که فعالیت‌های مربوط به اعزام خود را انجام داده ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به حضور در محل تحقیق خود در خارج از کشور نشده اند، بعد از رفع بحران کرونا به سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند تا به آنها کمک شود.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *