خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان

اساتید هیات علمی دانشگاه ها به طور معمول نقش های دیگری نیز در زندگی خود بر عهده دارند. یکی از مهمترین نقش ها سرپرست خانواده بودن است که وظایف زیادی را بر عهده این عزیزان قرار می دهد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مدیریت خانه و خانواده کار بزرگی است که نیازمند توجه به بسیاری از نکات است. یکی از این مسائل امنیت خانواده است. خانواده اعضای هیات علمی از آنها توقع دارند تا امنیت محیط گرمشان را تامین کنند.

درب های ضد سرقت از جمله امکاناتی است که باعث می شود فضای خانه اعضای هیات علمی به فضایی ایمن و مطمئن تبدیل شود. اما  نکته ای که گاهی پیش می آید این است که هزینه برخی از این نوع درب ها بالا است. اما آیا این مسئله راه حلی ندارد؟

یکی از بهترین راه حل ها برای رفع این معضل استفاده از درب ضد سرقت ارزان است. این گونه درب ها در عین حفظ کیفیت و ایجاد امینت برای خانه از ویژگی های لاکچری محصول کاسته اند و باعث شده ند تا محصول نهایی بتواند در عین قیمت پایینی که دارد وظیفه تامین امنیت خانه را به خوبی انجام دهد.

درب ضد سرقت ارزان

درب های ضد سرقت با ویژگی های ممتازی که دارند راه حل بسیار خوبی برای حفظ امنیت ساختمان هستند. این گونه درب ها به طور معمول دارای یک لایه ورق فولادی در درون خود هستند که باعث می شود نتوان با تخریب در وارد خانه شد . همچین قفل و لولای این گونه درب ها با بقیه درب ها متفاوت است و به سادگی نمی توان آنها را باز کرد و معمولا کلید آنها به صورتی است که کپی کردن آن آسان نباشد. همچنین زبانه های قفل های این درها از جهات متعددی به درون چارچوب می روند و همین امر هم باز کردن جبری آنها را بسیار دشوار ساخته است.

با توجه به موارد بالا در صورتی که اعضای هیات علمی و دیگر هموطنان بخواهند با صرف هزینه ای پایین این گونه درب ها تهیه کنند می توانند روی درب های ضد سرقت ارزان قیمت حساب کنند. البته در خرید این گونه محصولات باید دقت کرد تا درب از کیفیت لازم برخوردار باشد و درب معمولی را به جای درب ضد سرقت نخریم. با ورود به فروشگاه اینترنتی مومن درب شما می توانید با خیال راحت خرید کنید و مطمئن باشید که درب خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *