خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اختصاص فرصت مطالعاتی پسا دکتری به اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای

اختصاص فرصت مطالعاتی پسا دکتری به اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای

براساس تفاهم همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان، فرصت های تحصیلی دوره دکتری و فرصت های مطالعاتی پست دکتری ویژه اعضاء هیات علمی دانشگاه فنی وحرفه ای ارائه خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، دوره بین المللی مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای برای دانش آموختگان تمام دانشگاه ها با همکاری دانشگاه FHM آلمان برای نخستین بار در کشور در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می شود.

در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان (FHM) قرارداد برگزاری مشترک دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای در دفتر همکاری های علمی و بین المللی امضا شد.

بنابراین گزارش، این دوره ۱۰۰۰ ساعته که برای اولین بار در کشور با تمرکز بر آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی برگزار می شود شامل ۴۰۰ ساعت آموزش تئوری و ۶۰۰ ساعت آموزش عملی و نگارش پایان نامه اجرایی است.

آموزش های تئوری توسط اساتید آلمانی و ایرانی به زبان انگلیسی ارائه و راهنمایی پایان نامه ها به شکل مشترک توسط یک استاد ایرانی و یک استاد آلمانی انجام خواهد شد.

این دوره ویژه دانش آموختگان رشته های فنی و حرفه ای، مهارتی، و مهندسی تدوین شده و در پایان دوره گواهینامه معتبر بین المللی ممهور به مهر دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان صادر و به شرکت کنندگانی که نمره قبولی آزمون های پایانی را کسب کنند اهداء خواهد شد.

در این نشست پیرامون توسعه همکاری های علمی و بین المللی دوجانبه و چند جانبه با دانشگاه  علوم کاربردی آلمان بحث و تبادل نظر شد و دستاوردهای اجرایی این مذاکرات از جمله اختصاص فرصت های تحصیلی دوره دکتری و فرصت های مطالعاتی پست دکتری ویژه اعضاء هیات علمی دانشگاه فنی وحرفه ای و  به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *