خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تمدید مهلت فراخوان بورسیه‌ها به مدت یک ماه

تمدید مهلت فراخوان بورسیه‌ها به مدت یک ماه

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از تمدید مهلت فراخوان ثبت نام بورسیه‌ها تا یک ماه آینده خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

«جواد محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: تاکنون ۱۲۱ نفر در فراخوان بورسیه ها شرکت کرده اند که از این تعداد ۷۰ نفر دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند.
وی افزود: ۳۵ نفر از ۷۰ نفر برای نخستین بار در فراخوان بورسیه شرکت و مابقی از فراخوان های گذشته در این فراخوان ثبت نام کرده اند.

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: سایر ثبت نام کنندگان فاقد حکم بورس و مدرک دکتری هستند که باید مدارک خود را ارائه دهند.

محمدی یادآور شد: داوطلبانی که فاقد حکم بورس و مدرک دکتری هستند باید تا پایان مهلت فراخوان نسبت به ارائه مدرک خود در سایت هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مسئله تحصیل سه هزار بورسیه از سال ۹۲ در وزارت علوم مطرح شد. پس از بررسی های متعدد تنها حدود ۳۶ نفر از آنان فاقد حکم بورسیه بودند.
این بورسیه ها که اکنون تحصیل آنها به پایان رسیده است در دانشگاه ها جایابی شده اند اما هنوز جایابی تعدادی از آنان در دانشگاه ها ادامه دارد.
هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سال های گذشته فراخوانی برای ثبت نام این بورسیه ها برگزار می کند. در این فراخوان تنها بورسیه هایی حائز شرایط هستند که دارای حکم بورس و مدرک دکتری باشند.
پس از بررسی شرایط این افراد، طی فرایندی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ها جایابی می شوند.

بورسیه هایی که متقاضی ثبت نام هستند، می توانند با مراجعه به سایت هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در این فراخوان شرکت کنند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *