خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » صدور نامه اخراج برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور

صدور نامه اخراج برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور اخیرا با ارسال نامه ای به استان ها خواستار عدم تمدید قرارداد و اخراج تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، اخیرا دانشگاه پیام نور با ارسال نامه به استانها خواستار عدم تمدید قرارداد با اعضای هیئت علمی (عدم اولویت جذب) که چند سال سابقه همکاری داشته اند، شده است.

یکی از این اعضای هیئت علمی در این خصوص توضیح داد: این نامه برای حدود ۵۵ نفر از اساتید ارسال شده است، این اعضای هیئت علمی طبق آیین نامه و مجموعه قوانین و مقررات جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۳۹۰ یعنی زمان ثبت نام در فراخوان تمام مراحل را سپری کرده و حتی در سال ۱۳۹۶ نیز مجددا مراحل جذب را از ابتدا طی کرده و از بین سایر متقاضیان واجد شرایط شناخته شده اند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور پس از بررسی پرونده های این افراد آنها را در اولویت جذب هیئت اجرایی جذب قرار داده و با استخدام پیمانی آنان موافقت بعمل آورده اند که مستندات آن موجود است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور افزود: حال سئوال اینجاست که چگونه یک عضو علمی بعد از دو مرحله تاییدیه هیات اجرایی جذب دانشگاه در سنوات گذشته اخیرا نامه ای مبنی بر عدم اولویت جذب در هیات اجرایی دانشگاه و عدم تمدید قرارداد دریافت کرده است.

به گزارش مهر درحالی حکم عدم تمدید قرار داد برای این اساتید ارسال شده است که پیش از این دانشگاه اعلام کرده بود، تصمیم دانشگاه و هیئت مرکزی جذب وزارت علوم بر حفظ و عدم اخراج اعضای هیات علمی این دانشگاه بود.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *