خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام دو فراخوان جذب اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در سال

اعلام دو فراخوان جذب اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در سال

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: جذب اساتید این دانشگاه غیر از سال ۹۰ در این دانشگاه در حال انجام بوده و هر سال در ماه‌های بهمن و شهریور فراخوان داده می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس،حسین سلمانی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: نخستین فراخوان جذب اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مربوط به سال ۱۳۹۱ بوده و دومین فراخوان ما نیز به سال ۹۴ اختصاص دارد و در نهایت سومین فراخوان جذب اساتید مربوط به سال های ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ است.

وی افزود: در حال حاضر فراخوان جذب اساتید سال های ۹۴ ، ۹۵ و ۹۶ به نتیجه رسیده است به طوری که پرونده ۱۵۲ نفر از اساتید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای تائید نهایی به مرکز جذب وزارت علوم ارسال شده که اکنون ۳۵ نفر از اساتید مورد تائید قرار گرفتند و بقیه افراد باید منتظر بمانند که به زودی تائیدیه آنها نیز انجام می شود.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: فراخوان جذب اساتید این دانشگاه هر سال در ماه های بهمن و شهریور انجام می شود که تا سه هفته دیگر فراخوان امسال دانشگاه در ابتدای ما شهریور انجام می شود.

سلمانی ادامه داد: جذب اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای  مربوط به سال ۹۷ در حال بررسی است.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۲ دیدگاه

  1. مژگان محمدی کیا

    م محمدی
    سلام و درود. اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر هستم و تمایل به تدریس در این مرکز را دارم.لطفا شرایط همکاری و زمان و آغاز ثبت نام به عنوان مدرس را اعلام بفرمائید. متشکرم.

  2. سلام ، اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی هستم و تمایل به فعالیت به عنوان مدرس در این مرکز یعنی دانشگاه فنی حرفه ای می باشم لطفانحوه همکاری و زمان آغاز ثبت نام به عنوان مدرس را اعلام بفرمائید . با تشکر – جواد باقری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *