خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام چگونگی ثبت‌نام اساتید در سامانه پایش دانشگاه آزاد

اعلام چگونگی ثبت‌نام اساتید در سامانه پایش دانشگاه آزاد

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی، جزئیات ثبت‌نام اساتید در سامانه پایش آزاد را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ثبت‌نام اساتید در سامانه پایش آزاد را به رؤسای استان‌‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

براساس این دستورالعمل؛ با توجه به راه‌اندازی سامانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://irn.iau.ac.ir لازم است، تمامی اساتیدی که به عنوان استاد راهنما یا مشاور با پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و یا رساله‌های دکتری همکاری خواهند داشت، در این سامانه ثبت‌نام و زمینه‌های پژوهشی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

در این دستورالعمل تأکید شده از ترم آینده به بعد تمامی پروپوزال‌های ارائه‌شده برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و یا رساله‌های دکتری در راستای زمینه‌های پژوهشی انتخاب شده، در این سامانه باشد.

لازم به ذکر است به‌روزرسانی اطلاعات (تلفن همراه) در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی و در سامانه CITC (پایه و مرتبه) ضروری است.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *