خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب حق‌التدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس

جذب حق‌التدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس اعلام کرد که برای سال جدید تحصیلی، تعدادی حق التدریس توسط این دانشگاه جذب خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، محمد جامعی یکشنبه ۲ تیر در جلسه کمیته استانی بررسی صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، پیش بینی کرد که امسال احتمال جذب حدود ۲۰۰ حق التدریس از بین فارغ‌التحصیلان جوان در این دانشگاه وجود دارد، گفت: هم اکنون هم نسبت اعضای هیأت علمی این دانشگاه نسبت به حق التدریس ها به مراتب کمتر است و به همین منظور باید از نیروهای حق التدریساستفاده کنیم.

جامعی با اشاره به تدوین دستورالعمل بررسی صلاحیت متقاضیان حق التدریس خطاب به اعضای کمیته استانی بررسی صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان کرد: باید حساسیت ویژه ای در جذب و بکارگیری اساتید حق التدریس انجام شود، به طور قطع مصاحبه شما مهم است و باید در دانشگاه بهترین‌ها را با دارا بودن تجربیات مهارتی و آموزشی مناسب گزینش کرد.

رئیس دانشکده فنی شهید باهنر شیراز با بیان اینکه سابقه کار اجرایی و مهارتی مهم‌تر از سابقه آموزش است، خاطرنشان کرد: باید در کنار این شاخص‌ها توانایی انتقال مطالب و سوابق تحصیلی نیروهای جدید حق التدریس که قرار است جذب شوند نیز مورد توجه قرار گیرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *