خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تکذیب کاهش حق الزحمه اساتید دانشگاه پیام نور

تکذیب کاهش حق الزحمه اساتید دانشگاه پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: انتقاد درباره اینکه حق الزحمه اساتید پیام‌ نور کم شده است به هیچ وجه درست نیست و این موضوع تکذیب می شود، چرا که هر سال حق الزحمه اساتید افزایش داشته است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: باید به این نکته اشاره کنم که تا کنون در هیچ سالی در دانشگاه پیام نور حق الزحمه اساتید با کاهش روبرو نبوده است، این در حالی است که براساس مصوبه هیئت امنا و شورای آموزش عالی هر سال به میزان دستمزد اساتید اضافه می شود.

وی افزود: اساتیدی که فکر می کنند حق الزحمه آنها کاهش داشته است به قسمت اداری دانشگاه خود مراجعه کرده و موضوع را عنوان کنند تا مسئول مربوطه به بررسی مبلغ دستمزد آنها بپردازد.

یوسفی خواه  ادامه داد: اگر ما بخواهیم حق الزحمه اساتید را کاهش دهیم باید براساس مصوبه قانونی این اتفاق انجام شود این در حالی است که چنین موضوعی از نظر ما مردود است.

وی در پایان ادامه داد: اگر به صورتی انفرادی دستمزد استاد دانشگاهی کاهش یافته است باید به مدیر مالی واحد دانشگاهی خود مراجعه و موضوع را پیگیری کند چراکه به صورت کلی چنین اتفاقی تا کنون رخ نداده است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *