خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » معرفی ۲۵۶ استاد منتخب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

معرفی ۲۵۶ استاد منتخب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ دانشجو طی دو مرحله در نظرسنجی جشنواره “قدر استاد دانشکده پزشکی” شرکت کرده‌اند، گفت: ۲۵۶ استاد منتخب دانشجویان به عنوان اساتید برجسته به دانشکده پزشکی معرفی شدند که البته نماینده سایر اساتید هم هستند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، شهریار نفیسی در “نخستین جشنواره بزرگداشت مقام استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران” که امروز در محل این دانشکده برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره قدر استاد برای نخستین بار و به صورت خودجوش در دانشکده پزشکی برگزار شده است، به ۱۱۰۰ عضو هیئت علمی و پنج هزار دانشجو در این دانشکده اشاره کرد و گفت: دانشکده پزشکی دو سوم دانشگاه علوم پزشکی تهران را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: دانشکده پزشکی حدود ۳۰ سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادغام شده و اغلب اوقات اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی بوده‌اند؛ به عبارتی تمایزی بین این دانشکده با دانشگاه علوم پزشکی تهران قائل نشده است.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه هر ساله در دانشکده‌های کوچک‌تر دانشگاه مراسمی به مناسبت روز استاد برگزار شده است، گفت: سهم دانشکده پزشکی از این مراسم‌ها همیشه کمتر بوده چرا که در صورت برگزاری، همه دانشگاه را تحت تأثیر قرار می‌داد.

نفیسی با بیان اینکه در انتخاب اساتید برگزیده ملاک‌های خاصی عملی شده، یادآور شد: انتخاب از بین ۱۱۰۰ عضو هیئت علمی کار آسانی نیست و صفر تا صد این جشنواره به همت دانشجویان برگزار شده است.

وی افزود: ۱۸۰۰ از دانشجویان در نظرسنجی مربوط به جشنواره شرکت کردند در حالی که بسیاری از نظرسنجی‌ها طی دو مرحله انجام شد و در نهایت ۲۵۶ استاد منتخب دانشجویان به عنوان اساتید برجسته به دانشکده پزشکی معرفی شدند.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: امیدواریم سایر اساتید از دانشگاه دلخور نشوند، چرا که تلاش می‌کنیم در فرصت‌های بعدی از آن‌ها هم تقدیر کنیم، ضمن آنکه اساتید برگزیده نماینده سایر اساتید نیز هستند.

نفیسی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه باعث دلگرمی ما است این است که، بسیاری از همکاران ما در دانشکده پزشکی از جمله معاونان، مسئولان آموزشی و… منتخب دانشجویان عزیز ما بودند. با این حال این جشنواره ایرادات زیادی دارد و در دوره‌های بعدی با کمک اساتید سعی خواهیم کرد آنها را برطرف کنیم.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *