خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در انتظار صدور مجوز استخدام

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در انتظار صدور مجوز استخدام

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت آماده شده است و در انتظار صدور مجوز استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی هستیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر سیدعلی حسینی در گفتگو با مهر افزود: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت برای جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور آماده شده است و در صورتی که سازمان امور اداری و استخدامی مجوز جذب را نهایی کند، ما نیز فراخوان را به صورت عمومی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اطلاعات دانشگاه‌ها بارگذاری شده است و ما برای جذب یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌ایم و به محض وصول نامه تخصیص مجوز جذب، فراخوان اعضای هیئت علمی آغاز می‌شود.

رئیس مرکز هیئت علمی وزارت بهداشت یادآور شد: تعداد مورد پذیرش در فراخوان بر اساس تخصیص مجوز انجام می‌گیرد و نامه سازمان امور اداری و استخدامی ملاک عمل خواهد بود. چرا که تخصیص مجوز به معنی تخصیص اعتبار است و ما تنها بر اساس وجود ردیف و اعتبار می‌توانیم هیئت علمی جذب کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: این دوره شانزدهمین دوره جذب هیئت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی است و امیدواریم بتوانیم یک هزار و ۵۰۰ هیئت علمی جدید در دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت جذب کنیم.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *