خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پرداخت ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری در سال گذشته

پرداخت ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری در سال گذشته

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با کمک منابع دولتی این صندوق و هم افزایی با بانک‌ها در سال گذشته ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری پرداخت شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان مهر  مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان با حضور در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

یزدان مهر در سخنانی به خدمات گسترده، هدفمند و اثرگذار صندوق رفاه دانشجویان به جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور از جمله اختصاص ۲۱ نوع وام و تسهیلات دانشجویی واهتمام به افزایش و بهبود روند خدمات دهی به دانشجویان اشاره کرد و گفت: سیاست ما این است که هیچ دانشجویی به سبب مشکلات مالی از تحصیل باز نماند و هیچ دانشجویی پشت در سراهای دانشجویی نماند.

یزدان مهر در ادامه به پوشش ۱۰۰ درصدی تسهیلات به دانشجویان متقاضی واجد شرایط به عنوان عملکرد دیگر این صندوق اشاره کرد و گفت: رشد ۲۵ تا ۵۰۰ درصدی نرخ وام‌های دانشجویی هم جزو اقدامات بسیار مهم و خوبی است که در این مدت صورت گرفته است.

وی به راهبردهای اساسی صندوق در حمایت گسترده از دانشجویان در بخش وام، خدمات رفاهی، تنوع و بهینه سازی تغذیه، اسکان و فعالیت‌های ورزشی، تندرستی و سلامت اشاره کرد و گفت: ما با کمک منابع دولتی صندوق و هم افزایی با بانک‌ها به دانشجویان دوره‌های مختلف و به ویژه دکتری وام‌های خوبی دادیم به گونه‌ای که در سال گذشته ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری پرداخت کردیم.

مشاور وزیر علوم خاطر نشان کرد: امسال هم ۲۲۵ میلیارد تومان پیش بینی پرداخت تسهیلات به دانشجویان دکتری داریم.

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *