خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » نحوه اعتراض متقاضیان جذب هیأت علمی به نتیجه بررسی پرونده ها
نحوه اعتراض به جذب هیات علمی وزارت علوم

نحوه اعتراض متقاضیان جذب هیأت علمی به نتیجه بررسی پرونده ها

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با توضیح نحوه اعتراض متقاضیان هیات‌علمی به نتیجه بررسی پرونده ها گفت: نتایج نهایی فراخون جذب هیأت علمی بهمن ۹۶ شهریور ماه اعلام می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد رضا رضوان طلب در گفگو با خبرگزاری مهر با اشاره به روند جذب متقاضیان در فراخون جذب هیات علمی بهمن ۹۶۶ گفت: مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی، ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۶ به پایان رسید.

وی ادامه داد: از همان زمان فرایند بررسی صلاحیت متقاضیان ثبت‌نام کننده برای جذب هیات علمی آغاز شد و اکنون ارجاع پرونده متقاضیان به کارگروهای صلاحیت عمومی آغاز شده است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: دانشگاه ها برای بررسی صلاحیت متقاضیان ثبت‌نام کننده جذب هیات علمی سه ماه فرصت دارند، بعد از بررسی‌ اولیه صلاحیت متقاضیان اعضای هیات علمی از سوی دانشگاه‌ها، وزارت علوم ۴۵ روز فرصت دارد نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی با بیان اینکه  نتایج نهایی فراخون جذب هیات علمی بهمن ۹۶ شهریور ماه اعلام می شود افزود: در هر فراخوان بعد از طی شدن تمام مراحل بین ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر پذیرش می شوند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم یادآورشد: در مجموع در سال بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به اعضای هیات‌علمی در کل کشور اضافه می‌شوند. در حال حاضر حدود ۸۰ هزار عضو هیات‌علمی در تمام دانشگاه‌های کشور در حال فعالیت هستند.

وی درباره نحوه اعتراض اعضای هیات‌علمی به نتیجه بررسی پرونده‌ها، گفت: برای رسیدگی به اعتراضات، در ابتدا این پرونده توسط کارگروه‌ها در دانشگاه رسیدگی می‌شود که در صورت اعتراض فرد به نتیجه آن، دانشگاه مکلف است ترکیب کارگروه را تغییر دهد.

وی افزود: در بررسی صلاحیت علمی و عمومی نیز امکان اعتراض فرد در دانشگاه وجود دارد و همچنین طبق مقررات باید دو نفر از اعضای هیات اجرایی دانشگاه‌های دیگر دعوت و دو نفر از اعضای هیات اجرایی فعلی خارج شوند تا این مسئله نیز مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

رضوان‌طلب افزود: اگر فرد باز هم قانع نشد، می‌تواند اعتراض خود را از طریق هیات مرکزی جذب در وزارت علوم انجام دهد و اگر به نتیجه این بررسی نیز اعتراض داشت، می‌تواند اعتراض خود را به هیات عالی جذب ارجاع داده که نظر این هیات، نظر نهایی خواهد بود.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۳ دیدگاه

  1. با سلام
    مراحل نوشته شده که اول هیت اجرایی دانشگاه. بعد هیت مرکزی جذب وزارت علوم و باز اگر منفی بود شورای عالی جذب و در سایت هم فقط آدرس شورای عالینوشته شده و نحوه اعتراض بیان شده و بقیه چیزی اشاره نشده است
    ممنون میشیم از مسئولان سایت جوابگو باشند

  2. کسی اطلاع داره نحوه اعتراض به نتیجه بررسی پرونده (جذب هییت علمی) به چه صورته؟

  3. اگر در انتخاب کاگروه دختالتی نباشد واقعا عالی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *