خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » آغاز فرآیند جذب اعضای هیأت علمی جدید وزارت بهداشت در سال ۹۷

آغاز فرآیند جذب اعضای هیأت علمی جدید وزارت بهداشت در سال ۹۷

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی خواست مطابق با دستورالعمل ها و ضوابط نسبت به انتخاب افراد اصلح در این فراخوان اقدام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سید علی حسینی به فراخوان جذب هیات علمی در اواخر سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: بدون شک دانشگاه های علوم پزشکی کشور با کمبود نیروی هیات علمی مواجه هستند و ما سعی می کنیم باتوجه به امکانات و زیرساخت هایی که داریم در تامین نیازهای دانشگاه های علوم پزشی کشور تلاش کنیم.

حسینی به نیازهای دانشگاهها به نیروی تخصصی و فوق تخصصی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در فراخوان اخیر بتوانیم تا حد زیادی از نیازهایی را که دانشگاهها دارند توسط متقاضیانی که آمادگی عضویت در جذب هیئت علمی وزارت بهداشت هستند تامین کنیم.

وی با اشاره به شرکت کنندگان در فراخوان برگزار شده گفت: تا آخر اسفندماه حدود ۴ هزار نفر برای عضویت در سامانه‌ی جذب امور هیئت علمی وزارت بهداشت ثبت‌نام کردند و متقاضی هستند تا به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور به کار گرفته شوند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت گفت: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی دارای دانشنامه تخصصی و همین‌طور دانشنامه فوق‌تخصصی، دکتری تخصصی یا PHD در مقاطع مختلف علوم‌پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و رشته‌های مرتبط هستند.

حسینی افزود: سطح حوزوی ۴ هم همین‌طور، در فراخوان جذب ما، متقاضیان شرکت دارند و امیدواریم که بتوانیم این دسته از عزیزان را هم بر اساس نیاز دانشگاه‌ها جذب کنیم.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه فرایند جذب افراد پذیرفته شده در فراخوان در سال ۹۷ صورت می گیرد گفت: انتظار ما از دانشگاه‌های علوم پزشکی این است که بتوانند فرایند جذب را بر اساس دستورالعمل‌هایی که در دارند در سال ۹۷ آغاز کنند و پیش  ببرند.

حسینی گفت: پس از اینکه مراحل اجرایی فراخوان به اتمام رسید، مراحل بررسی صلاحیت‌ها ی علمی و عمومی متقاضیان در دستور کار هیئت‌های اجرایی جذب دانشگاه قرار خواهد گرفت و امیدوارم که مثل همیشه با انتخاب افرادی اصلح و شایسته به تقویت بنیه علمی حوزه سلامت کمک شود.

وی تاکید کرد: افرادی که در این فراخوان جذب می شوند نیروهای جوان کشور هستند و با انتخاب اصلح این افراد می توانند به وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به لحاظ بهبود و تقویت بنیه علمی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری کمک کنند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت گفت: امیدوارم این اقداماتی که در حال انجام است و تلاش‌هایی که در ستاد مرکزی وزارت بهداشت با همکاری همه مسئولین ذیربط صورت می‌گیرد با همراهی و هماهنگی که از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهد آن هستیم به مرحله نهایی برسد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

یک دیدگاه

  1. با سلام و آرزوی سالی خوش برای همه__انشالله هرچه سریعتر نتیجه ثبت نام و درخواستها مشخص شود و دانشگاهها طبق رشته هایی که در زمان ثبت نام مشخص و تایید شده است نیروهای خود را جذب کنند_با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *