خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » هیأت علمی جوان و متخصص در اولویت جذب واحد علوم و تحقیقات

هیأت علمی جوان و متخصص در اولویت جذب واحد علوم و تحقیقات

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در نشست تبیین سیاست‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه اعلام کرد که اولویت واحد علوم و تحقیقات جذب اعضای هیأت علمی جوان، متخصص و متعهد است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر علی عباسپور در این همایش ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، گفت: واحد علوم و تحقیقات همواره برای حفظ و ارتقاء دستاوردهای کمی و کیفی خود در صدد جذب اساتید و اعضای هیات علمی جوان ، متخصص و متعهد بوده و هست.

وی ادامه داد: بر همین اساس برای جذب اعضای هیات علمی جدید در این واحد دانشگاهی شاخص های خاص علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی مدنظر قرار گرفته است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات به قوانین و آئین نامه های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اشاره کرد و افزود: واحد علوم و تحقیقات، دانشگاهی با اولویت های کیفی بالا است و از اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی انتظار می رود بر این کیفیت بیافزایند.

وی با بیان اینکه جامعه کنونی طلب می کند تا از تولید علم به تولید ثروت رسید، تصریح کرد :برای تحقق توسعه یافتگی کشور حرکت همسو و هماهنگ آموزش و صنعت مورد نیاز است و انتظار ما این است که اعضای هیأت علمی جوان و پرانرژی در این راستا نقش چشمگیری ایفا کنند.

دکتر عباسپور به چگونگی ارتقاء اساتید اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اساتید و اعضای هیات علمی با شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند. واحد علوم و تحقیقات نیز در صدد است تا همچون دانشگاه های معتبر علمی دنیا، پس از گذشت مدت زمان مشخصی از جذب استاد، با توجه به شاخص های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مبادرت به ارتقاء استاد مربوطه نماید و چنانچه استاد نتواند نمره مناسبی از این ارزیابی به دست آورد، ادامه همکاری با این دانشگاه برای ایشان امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: منابع علمی و تحقیقاتی قابل توجهی برای برداشت اساتید، دانشجویان و محققان در واحد علوم و تحقیقات وجود دارد تا بتوان هم به جامعه خدمت رساند و هم درآمدزایی کرد.

دکتر ساسان بابایی کفاکی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست گفت: یکی از اهداف برگزاری این نشست علاوه بر هماهنگی بیشتر بین اساتید و دانشگاه، آشنایی و آگاهی از انتظارات دانشگاه و اساتید با یکدیگر است.

وی افزود: واحد علوم و تحقیقات از اعتبار علمی و تحقیقاتی ویژه ای برخوردار است که امیدوارم با تلاش شما اساتید که از بین ۳۰۰۰ متقاضی فعالیت در این واحد، انتخاب شده اید، بر این اعتبار بیفزایید.

دکتر بابایی گفت: در حال حاضر حدود ۱۱۱۵ استاد تمام و نیمه وقت در این واحد مشغول به فعالیت هستند، که از این میان ۵۵۰ نفر با درجه استادیاری، ۲۰۰ نفر با درجه دانشیاری و ۲۴۰ نفر با درجه استادی هستند. علاوه بر این هر سال حدود ۱۱۰۰ استاد هم بصورت مدعو در این واحد مشغول به فعالیت هستند.

دکتر مدرسی با اشاره به حمایت و تأکید دکتر عباسپور در زمینه مسائل پژوهشی گفت: معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات آمادگی کاملی برای حمایت از طرح ها و تأمین تجهیزات مورد نیاز اساتید دارد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲ دیدگاه

  1. ما که بهترین سال های جونیمون رو همش از این استان به اون استان، از غرب ایران به شرق از شرق به شمال و از شمال به جنوب برای مصاحبه های مختلف جذب هیئت علمی رفتیم و هنوز که هنوزه هیچی

  2. بستگی داره به چند ساله بگین جوان. جوان بین ۲۰ تا ۳۰ سال. این افراد هنوز آزمون جامع ندادن که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *