خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب ۱۱ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تا خرداد ۹۵

جذب ۱۱ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تا خرداد ۹۵

رییس دانشگاه آزاد گفت: تا پایان خرداد ۹۵، ۱۱ هزار نفر در هیئت علمی دانشگاه آزاد جذب می‌شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص‌های کیفی‌سازی متنوع است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به داشتن اساتید کافی اشاره کرد که در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد به طور متوسط ۱ به ۴۷ است با توجه به اینکه این نسبت در کل کشور ۱ به ۶۴ است.
وی ادامه داد: به همین دلیل دانشگاه در حال جذب هیئت علمی است و تاکنون زمینه جذب ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است که تا پایان خرداد ماه ۹۵ اتمام می‌یابد علاوه بر آن نیز تا پایان سال ۹۶ نیز ۱۰ هزار نفر دیگر اضافه خواهند شد.
رییس دانشگاه آزاد اظهار کرد: در حال حاضر این دانشگاه دارای بیش از ۱۵ هزار هیئت علمی تمام وقت است که دارای درجه دکتری هستند و طی پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال ۹۶ اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به ۳۵ هزار نفر با درجه PHD خواهد رسید که شاخص بسیار مناسبی از نظر توسعه کیفی است.
وی به سایر اقدامات در جهت کیفی‌سازی این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: طرح تجمیع ساها، بازنگری در دروس، تمام وقت شدن اساتید حق‌التدریسی و ارتقا بخشی به مربیان جهت اخذ درجه دکتری مجموعه فعالیت‌هایی هستند که در جهت کیفیت بخشی تاکنون انجام شده است.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *