خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعطای تسهیلات به اعضای هیأت علمی وزارت علوم

اعطای تسهیلات به اعضای هیأت علمی وزارت علوم

معاون اداری مالی وزارت علوم از نهایی شدن اعطای کارت اعتباری خرید محصولات داخلی و ویزا کارت جهت استفاده اعضای هیات علمی در کنفرانس بین المللی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین امید در اولین نشست شورای دبیران مناطق ۹گانه امور رفاهی اعضای هیات علمی کشور گفت: در ساختار اداری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بخش رفاهی به صورت رسمی وجود ندارد و شورای سیاست گذاری امور رفاهی اعضای هیات علمی توسط مشاوران رفاهی روسای دانشگاه‌ها شکل گرفته است.

وی افزایش وام اعضای هیات علمی از ۳۰میلیون تومان به ۱۰۰میلیون تومان و تسری این وام به اعضای هیات علمی پیمانی و کاهش وثیقه برای دریافت وام را از جمله اقدام های وزارت علوم در خصوص امور رفاهی اعضای هیات علمی در یک سال اخیر نام برد.

امید افزود: همچنین اعطای کارت اعتباری خرید محصولات داخلی و ویزا کارت جهت استفاده اعضای هیات علمی در کنفرانس بین المللی نیز در حال نهایی شدن است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در موضوع مسکن اعضای هیات علمی نیز طرح ایجاد شهرک های دانشگاهی در حال پیگیری است تا در قالب آن، زمین هایی توسط دولت در اختیار وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قرار بگیرد و ما بتوانیم توسط تعاونی ها در آن مسکن احداث کنیم.

وی گفت: شورای سیاستگذاری امور رفاهی اعضای هیات علمی می تواند در پیشبرد مسائل رفاهی اعضای هیات علمی بسیار موثر باشد و در این راستا لازم است تعامل و همکاری با مسئولان استانی تقویت شود.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *