خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آغاز فراخوان دوم جذب هیات علمی‌ دانشگاه ها از بهمن ۹۴

آغاز فراخوان دوم جذب هیات علمی‌ دانشگاه ها از بهمن ۹۴

رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: فراخوان بعدی جذب اعضای هیات علمی بهمن ۹۴ منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به دوره بعدی فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: زمان فراخوان جذب اعضای هیات علمی بهمن ماه سال جاری و فراخوان به صورت بورسیه نیز اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: فراخوان دوره قبل شهریور ماه سال جاری برگزار شد، فرایند اجرایی مربوط به این دوره از فراخوان در دست اجرا است و نتایج آن تا پایان نیمسال تحصیلی اعلام می شود.

رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها افزود: پیش بینی ما این است که در فراخوان شهریور ماه حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های سراسری شوند.

به گزارش مهر، بعد از فراخوان شهریورماه، دانشگاه‌ها به مدت ۳ ماه فرصت داشتند که پرونده ها را کامل کنند و مراحل رسیدگی به پرونده ها را انجام دهند.

ابتدا این پرونده ها در کارگروه صلاحیت علمی دانشگاه ها بررسی و سپس به دانشکده ها و گروه ها ارسال می شود و در مرحله بعد دانشکده و گروه ها افراد را که ۵ تا ۶ برابر ظرفیت معرفی شده بودند، به مصاحبه دعوت می کنند. سپس نتایج مصاحبه عمومی را برای کارگروه صلاحیت عمومی ارسال می کنند.

پس از انجام بررسی‌ها، نتایج به هیات اجرایی جذب می رود و پس از تایید پرونده‌ها در این هیات به مرکز جذب وزارت علوم ارسال می شود و مرکز جذب این پرونده ها را به صورت شکلی بررسی می کند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۹ دیدگاه

  1. با سلام
    الان از سه ماه هم گذشته و هیچ تماسی گرفته نشده!!!!!

  2. با سلام..
    بنده چند سال پیش در سامانه ثبت نام کردم و دو سال پیش که بورس و استخدامی توامان بود دعوت به مصاحبه شدم ولی خودم نرفتم..اما عجیبه که اگر شما ۳ رشته محل رو انتخاب کنی خیلی باید خوش اقبال باشی که یکی از دانشگاه ها باشما تماس بگیرن!! ضمنا منطور از بورس اینه که فقط دانشجوی دکترا میتونه ثبت نام کنه و بعد از پذیرش نهایی شما حدودا یک سوم حقوق هیات علمی رو میگیری و بعد از فارغ التحصیلی مقطع دکترا به هیات علمی تبدیل وضعیت پیدا میکنی..

  3. من چندساله سامانه جذب ثبت نام میکنم تا حالا یکبار هم دعوت به مصاحبه نشدم

  4. حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های سراسری شوند!!!
    برای مصاحبه که رفتم بحث حق التدریسی بود نه جذب! به صراحت اعلام کردن!

  5. سلام
    آخه مگه نمیگن که بورسیه رو برداشتن و فقط دانش آموخته جذب میشه؟؟ پس این اردیبهشت چیه؟

  6. والا ما دعوت به مصاحبه شدیم اما نه زنگ زدن نه هیچی. شانسی داخل سایت دانشگاه مربوطه اسمم رو جز دعوت شده ها دیدم ولی دیگه دیر بود و زمان گذشته بود و به دانشگاه که زنگ زدم گفتند ما کلا ۵ نفر میخواییم و ۵۰ نفر دعوت به مصاحبه شدن حالا از اینا ۱۰ نفرشون هم بیان کافیه و نیاز نیست همه رو دونه دونه زنگ بزنیم 🙁

    • کدوم دانشگاه ؟؟؟

    • اطلاع ندارید اردیبهشت چه رشته های بورسیه میخاند فراخوان بدن،شرایط شرکت در فراخوان اردیبهشت چیه؟

    • دقیقا همین مساله یکی دو سال پیش برای من اتفاق افتاد. خیلی منتظر تماس برای دعوت بودم یا از سایت فراخوان بزنن دانشگاه؛ ولی خبری نشد. خودم که تماس گرفتم با گروه آموزشی دانشگاه، متوجه شدم که مصاحبه انجام شده ولی در جواب به من که چرا بهم خبر ندادن گفتند: ما به کارشناس گروه شماره تماس ها رو دادیم و اسم شما هم بوده ولی انگار یادش رفته کارشناس.
      یه کارشناس آینده ی دیگران رو عوض می کنه ؟؟؟!!! اصلا پیگیری میشه این شکایات؟؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *