خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب ۳۷۵ عضو هیات علمی در واحد علوم تحقیقات تا پایان سال

جذب ۳۷۵ عضو هیات علمی در واحد علوم تحقیقات تا پایان سال

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اهمیت جذب هیات علمی جدید در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه گفت: این واحد تا پایان سال جاری ۱۲۵ نفر و تا پایان سال آینده ۲۵۰ نفر عضو هیات علمی جذب خواهد کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حمید میرزاده در جلسه هیات رئیسه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اهمیت موضوع جذب اعضای جدید هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی به طور عام و واحد علوم و تحقیقات به صورت خاص اشاره کرد و گفت: هم اکنون نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یک به ۴۹ است و ما بنا داریم تا پایان سال ۹۶ این نسبت را یک به ۳۲ برسانیم.

رئیس بزرگترین دانشگاه حضوری جهان ادامه داد: اگر تا پایان سال ۹۶، سالانه در حدود پنج هزار استاد با مدرک Ph.D در دانشگاه آزاد اسلامی استخدام شود، نسبت استاد به دانشجو به نرم مناسب و برنامه ریزی شده ای خواهد رسید و به همین منظور واحدها باید علاوه بر بودجه معمول خود ردیف بودجه مشخص و جداگانه ای برای تحقق این هدف در نظر بگیرند.

میرزاده با اشاره به فعالیت های انجام شده طی یک سال و نیم گذشته در واحد علوم و تحقیقات، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ۱۲۵ نفر و تا پایان سال آینده ۲۵۰ استادیار تمام وقت به کادر هیات علمی علوم و تحقیقات اضافه خواهند شد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *