خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » بررسی پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی با آیین نامه جدید

بررسی پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی با آیین نامه جدید

معاون دانشگاه و رییس مرکز هیات های امنای استانی و ممیزه های مرکزی و استانی دانشگاه آزاد ،گفت: تمامی پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی مطابق با آیین نامه جدید ارتقا مورد بررسی قرار می گیرند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حیدرعلی شایانفر معاون دانشگاه و رییس مرکز هیات های امنای استانی و ممیزه های مرکزی و استانی دانشگاه آزاد گفت: در جلسه هیات ممیزه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر میرزاده و اعضای جدید برگزار شد، شش پرونده ارتقای استادیاری به دانشیاری مطرح و توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شایانفر با بیان این که تمامی پرونده ها بر اساس آیین نامه جدید ارتقا مورد بررسی قرار می گیرند، گفت: آن دسته از پرونده هایی که امتیاز لازم برای ارتقا را کسب نمی کنند، شش ماه فرصت دارند نواقص پرونده خود را برطرف ساخته و مستندات علمی جدید خود را از طریق کمیته های منتخب واحد مربوط ارائه نمایند.

وی همچنین با اشاره به تسریع در روند برررسی پرونده های ارتقا در دوران مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ۱۲ کمیسیون تخصصی که مسوولیت بررسی پرونده ها را برعهده دارند در دوران مدیریت جدید دانشگاه بسیار فعال شده اند.

شایانفر افزود: کل پرونده های در دستور کار این کمیسیوون های ۱۲ گانه ۳۰ مورد است که به طور متوسط دو پرونده توسط هر کمیسیون تخصصی بررسی می شود.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *