خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » افزایش حقوق اساتید دانشگاه آزاد با طرح «الف و ب»

افزایش حقوق اساتید دانشگاه آزاد با طرح «الف و ب»

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: اساتید به‌صورت اختیاری می‌توانند در هرکدام‌ از این گروه‌ها قرار گیرند و به‌ واسطه این طرح بر میزان دریافتی آن‌ها افزوده شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

قدرت الله محمدی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفت:‌ «طرح الف و ب» دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی ارزنده و مورد پسند اساتید و به واسطه این طرح بر میزان دریافتی اساتید افزوده شده است.

وی افزود: از اساتید در گروه الف در اقدامات متعدد دانشگاه بهره برده و هر گروه همچون یک دانشکده از ظرفیت این اساتید در سمت‌های غیررسمی همچون معاون آموزشی، معاون پژوهشی، معاون دانشجویی، ارتباطات با دانشجویان ارشد و دکتری مشاوره ارائه و با فعالیت‌های متعدد برای ساعت کاری برنامه‌ریزی می‌شود.

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با بیان اینکه از سوی اساتید استقبال مناسبی از طرح«الف و ب» دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، ادامه داد: اساتید در صورت اختیار در گروه ب قرار گرفته و در صورت انتخاب خود می‌توانند گروه‌شان را تغییر دهند.

وی این طرح را برنامه‌ریزی برای ساماندهی، توسعه، پیشرفت و توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد:‌ طرحی که اساتید را به ۲ گروه الف و ب تفکیک کرده به هیچ‌وجه به‌دنبال دسته‌بندی، قشربندی یا تقسیم اعضای هیئت علمی نبوده است.

همچنین ببینید

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز معلم ۱۲ میلیون ریال برای هیات علمی تمام وقت …

یک دیدگاه

  1. حقوق حق تدریس را سر وقت بدهید. شعار ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *