خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » افزایش حقوق اساتید دانشگاه آزاد با طرح «الف و ب»

افزایش حقوق اساتید دانشگاه آزاد با طرح «الف و ب»

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: اساتید به‌صورت اختیاری می‌توانند در هرکدام‌ از این گروه‌ها قرار گیرند و به‌ واسطه این طرح بر میزان دریافتی آن‌ها افزوده شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

قدرت الله محمدی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفت:‌ «طرح الف و ب» دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی ارزنده و مورد پسند اساتید و به واسطه این طرح بر میزان دریافتی اساتید افزوده شده است.

وی افزود: از اساتید در گروه الف در اقدامات متعدد دانشگاه بهره برده و هر گروه همچون یک دانشکده از ظرفیت این اساتید در سمت‌های غیررسمی همچون معاون آموزشی، معاون پژوهشی، معاون دانشجویی، ارتباطات با دانشجویان ارشد و دکتری مشاوره ارائه و با فعالیت‌های متعدد برای ساعت کاری برنامه‌ریزی می‌شود.

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با بیان اینکه از سوی اساتید استقبال مناسبی از طرح«الف و ب» دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، ادامه داد: اساتید در صورت اختیار در گروه ب قرار گرفته و در صورت انتخاب خود می‌توانند گروه‌شان را تغییر دهند.

وی این طرح را برنامه‌ریزی برای ساماندهی، توسعه، پیشرفت و توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد:‌ طرحی که اساتید را به ۲ گروه الف و ب تفکیک کرده به هیچ‌وجه به‌دنبال دسته‌بندی، قشربندی یا تقسیم اعضای هیئت علمی نبوده است.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

یک دیدگاه

  1. حقوق حق تدریس را سر وقت بدهید. شعار ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *