خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آغاز بررسی نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹

آغاز بررسی نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از آغاز مرحله بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت در بیست و چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به پایان مرحله اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹، از آغاز مرحله بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت خبر داد.

وی یادآور شد: مرحله اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۱۵ شهریورماه ۹۹ آغاز شد و ۱۶ مهرماه ۹۹ پایان رسید.

رضوان طلب افزود: از دیروز ۱۹ مهرماه بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت آغاز می شود و تا ۳۰ مهر ۹۹ ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سهمیه ‌های جذب اعضای هیات علمی ۹۴۵ نفر برای همه دانشگاه ‌های دولتی است.

به گزارش فارس وی پیش تر گفته بود: نتایج نهایی به متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه ها در سال ۹۹ در تیر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی اعلام خواهد شد.

همچنین ببینید

زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی

اعلام زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی ۱۴۰۳

فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در مرداد یا شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.آخرین …

یک دیدگاه

  1. افتتاح یک کنسولگری ایران در هنگ کنگ دروازه ورود به بازار چین است, که در آن بزرگترین معامله گران جهان . برای کسب سود بزرگ برای ایران .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *