خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آغاز بررسی نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹

آغاز بررسی نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از آغاز مرحله بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت در بیست و چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به پایان مرحله اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹، از آغاز مرحله بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت خبر داد.

وی یادآور شد: مرحله اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۱۵ شهریورماه ۹۹ آغاز شد و ۱۶ مهرماه ۹۹ پایان رسید.

رضوان طلب افزود: از دیروز ۱۹ مهرماه بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت آغاز می شود و تا ۳۰ مهر ۹۹ ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سهمیه ‌های جذب اعضای هیات علمی ۹۴۵ نفر برای همه دانشگاه ‌های دولتی است.

به گزارش فارس وی پیش تر گفته بود: نتایج نهایی به متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه ها در سال ۹۹ در تیر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی اعلام خواهد شد.

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. افتتاح یک کنسولگری ایران در هنگ کنگ دروازه ورود به بازار چین است, که در آن بزرگترین معامله گران جهان . برای کسب سود بزرگ برای ایران .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *