خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » استقبال اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی در صنعت

استقبال اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی در صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: استقبال اساتید و اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی ۶ ماهه در صنایع و دستگاه‌های اجرایی بیشتر از اساتید قدیمی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ولی اله سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که استقبال اساتید و اعضای هیات علمی از فرصت مطالعاتی اجباری در صنایع، دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها بیشتر بوده است یا فرصت مطالعاتی تشویقی؟ اظهارداشت: فرصت مطالعاتی دارای دو مدل تشویقی برای اساتید قدیمی و اجباری برای اساتید تازه استخدام شده است.

وی ادامه داد: از میان اساتید و اعضای هیات علمی که از ابتدای  مهرماه امسال به فرصت مطالعاتی رفته‌اند، برخی اساتید واقعا اساتید باتجربه‌ای هستند که علاقه داشته‌اند در صنعت یا دستگاه‌های اجرایی هم حضور پیدا کنند و کار تخصصی انجام داده و کمک کنند.

* علاقه بیشتر اساتید جوان به فرصت مطالعاتی در صنعت

وی ادامه داد: اساتید جوان‌تر هم به نوعی با صنعت، دستگاه‌های اجرایی و محیط کار کمتر آشنا بوده‌اند و تمایل داشتند که این فضاها را هم بشناسند و در آینده کاری‌ خود از این ارتباطات استفاده کنند.

سیف خاطر نشان کرد: طبیعی است که اجباری بودن این طرح برای اساتید جوان می‌تواند علتی باشد که علاقه بیشتری به آن داشته باشند.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اساتید جوان برای طی کردن مراحل استخدامی علاقه بیشتری دارند که طی شدن مراحل استخدام هم منوط به گذراندن دوره اجباری ۶ ماهه فرصت مطالعاتی در صنعت است.

همچنین ببینید

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.آخرین اخبار جذب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *