خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » استقبال اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی در صنعت

استقبال اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی در صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: استقبال اساتید و اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی ۶ ماهه در صنایع و دستگاه‌های اجرایی بیشتر از اساتید قدیمی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ولی اله سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که استقبال اساتید و اعضای هیات علمی از فرصت مطالعاتی اجباری در صنایع، دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها بیشتر بوده است یا فرصت مطالعاتی تشویقی؟ اظهارداشت: فرصت مطالعاتی دارای دو مدل تشویقی برای اساتید قدیمی و اجباری برای اساتید تازه استخدام شده است.

وی ادامه داد: از میان اساتید و اعضای هیات علمی که از ابتدای  مهرماه امسال به فرصت مطالعاتی رفته‌اند، برخی اساتید واقعا اساتید باتجربه‌ای هستند که علاقه داشته‌اند در صنعت یا دستگاه‌های اجرایی هم حضور پیدا کنند و کار تخصصی انجام داده و کمک کنند.

* علاقه بیشتر اساتید جوان به فرصت مطالعاتی در صنعت

وی ادامه داد: اساتید جوان‌تر هم به نوعی با صنعت، دستگاه‌های اجرایی و محیط کار کمتر آشنا بوده‌اند و تمایل داشتند که این فضاها را هم بشناسند و در آینده کاری‌ خود از این ارتباطات استفاده کنند.

سیف خاطر نشان کرد: طبیعی است که اجباری بودن این طرح برای اساتید جوان می‌تواند علتی باشد که علاقه بیشتری به آن داشته باشند.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اساتید جوان برای طی کردن مراحل استخدامی علاقه بیشتری دارند که طی شدن مراحل استخدام هم منوط به گذراندن دوره اجباری ۶ ماهه فرصت مطالعاتی در صنعت است.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *