خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تسهیلات وزارت نیرو برای فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌ علمی در صنعت آب و برق

تسهیلات وزارت نیرو برای فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌ علمی در صنعت آب و برق

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در وزارت نیرو به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ابلاغ شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت نیرو، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در وزارت نیرو به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ابلاغ شد.

محمدصالح اولیا در ادامه افزود: این شیوه‌نامه در راستای اجرای تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های نیرو و علوم به منظور آشنایی عمیق اعضای هیئت‌علمی با نیازها و مشکلات پیشروی صنعت آب و برق و همچنین تعریف، تجزیه‌وتحلیل مسئله بر اساس نیازهای موجود وزارت نیرو تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح امکان تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و یا انجام پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا وجود خواهد داشت، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اساتید بایستی طی این مدت حضور تمام‌وقت در محل کار خود داشته باشند تا بر اساس مطالعات صورت گرفته شناخت خوبی از وضعیت موجود صنعت آب و برق کسب و نهایتاً گزارشی تهیه و آن در اختیار دانشگاه و شرکت مربوطه قرار دهند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تأکید کرد: در راستای اجرای این شیوه‌نامه امکان پرداخت حداکثر معادل حقوق اعضای هیئت‌علمی علاوه بر حقوق و مزایای پرداختی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی پیش‌بینی شده است.

اولیا ادامه داد: در این راستا هر یک از اعضای هیئت‌علمی علاقه‌مند به انجام فرصت مطالعاتی در صنعت آب و برق می‌توانند پس از امضای توافقنامه بین دانشگاه یا موسسه پژوهشی خود با یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل: شرکت‌های مادرتخصصی و همچنین شرکت‌های آب‌ منطقه‌ای، برق‌ منطقه‌ای، توزیع برق، آب و فاضلاب و تولید برق فرصت مطالعاتی خود را در این شرکت‌ها گذرانده و از تسهیلات و مزایای آن برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو به نشانی http://trt.moe.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین ببینید

شیوه نامه افزایش حقوق هیات علمی آزاد ۱۴۰۳

تصویب شیوه نامه افزایش حقوق هیات علمی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شیوه نامه افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *