خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تسهیلات وزارت نیرو برای فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌ علمی در صنعت آب و برق

تسهیلات وزارت نیرو برای فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌ علمی در صنعت آب و برق

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در وزارت نیرو به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ابلاغ شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت نیرو، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در وزارت نیرو به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ابلاغ شد.

محمدصالح اولیا در ادامه افزود: این شیوه‌نامه در راستای اجرای تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های نیرو و علوم به منظور آشنایی عمیق اعضای هیئت‌علمی با نیازها و مشکلات پیشروی صنعت آب و برق و همچنین تعریف، تجزیه‌وتحلیل مسئله بر اساس نیازهای موجود وزارت نیرو تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح امکان تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و یا انجام پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا وجود خواهد داشت، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اساتید بایستی طی این مدت حضور تمام‌وقت در محل کار خود داشته باشند تا بر اساس مطالعات صورت گرفته شناخت خوبی از وضعیت موجود صنعت آب و برق کسب و نهایتاً گزارشی تهیه و آن در اختیار دانشگاه و شرکت مربوطه قرار دهند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تأکید کرد: در راستای اجرای این شیوه‌نامه امکان پرداخت حداکثر معادل حقوق اعضای هیئت‌علمی علاوه بر حقوق و مزایای پرداختی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی پیش‌بینی شده است.

اولیا ادامه داد: در این راستا هر یک از اعضای هیئت‌علمی علاقه‌مند به انجام فرصت مطالعاتی در صنعت آب و برق می‌توانند پس از امضای توافقنامه بین دانشگاه یا موسسه پژوهشی خود با یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل: شرکت‌های مادرتخصصی و همچنین شرکت‌های آب‌ منطقه‌ای، برق‌ منطقه‌ای، توزیع برق، آب و فاضلاب و تولید برق فرصت مطالعاتی خود را در این شرکت‌ها گذرانده و از تسهیلات و مزایای آن برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو به نشانی http://trt.moe.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *