خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پیگیری حذف عنوان «هیأت علمی» از مصوبه کمیسیون تلفیق

پیگیری حذف عنوان «هیأت علمی» از مصوبه کمیسیون تلفیق

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای کمیسیون با اعتراض به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق، پیگیر حذف عنوان «هیأت علمی» در این مصوبه بوده و آن را در صحن مجلس نیز عنوان می کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

سیدحمایت میرزاده در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره اعمال محدودیت در افزایش حقوق اعضای هیات علمی از سال آینده و واکنش کمیسیون آموزش به آن مصوبه گفت: نمایندگان عضو کمیسیون نسبت به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق درباره عدم افزایش حقوق کارکنانی که بالای ۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، اعتراض داشتند.

وی ادامه داد: اعتراض اعضای کمیسیون آموزش به این موضوع بود که چرا لفظ «هیأت علمی» به طور خاص در این مصوبه آورده و استفاده شده است، در حالیکه نیازی به استفاده از قید عنوان «هیأت علمی» در این مصوبه نبود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، حقوق زیر ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند و این قانون می‌تواند برای آن دسته از اعضای هیأت علمی که بالای ۵ میلیون حقوق می‌گیرند، اجرایی شود بنابراین استفاده از لفظ «هیأت علمی» در مصوبه اخیر تلفیق ضرورتی نداشت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به مصوبه مذکور اعلام کرده و پیگیر حذف عنوان «هیأت علمی» دراین مصوبه بوده و آن را در صحن مجلس نیز عنوان می کند.

همچنین ببینید

بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۱۰ استاد شاگردپرور

اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۱۰ استاد شاگردپرور

معاون علمی رئیس جمهور از اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۱۰ استاد شاگردپرور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *