خانه » اخبار دوره دکتری » حمایت مالی بانک دی از دانشجویان دکتری ۱۴۰۴
حمایت مالی بانک دی از دانشجویان دکتری ۱۴۰۴

حمایت مالی بانک دی از دانشجویان دکتری ۱۴۰۴

بانک دی با اجرای طرح «پژوهانه» از دانشجویان ممتاز دکتری و ارشد حمایت مالی می‌کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حمایت مالی بانک دی از دانشجویان برتر دکتری و ارشد ۱۴۰۴

به گزارش وب سایت هبات علمی، بنا بر اعلام این مرکز، گسترش فعالیت‌های حیطه مسئولیت‌های اجتماعی بانک دی و ایجاد پایگاه داده ایجاد شده از سوی نیروهای جوان، خبره و مستعد کشور، از اهداف طرح پژوهانه بانک دی است.

شرایط شرکت در طرح پژوهانه دکتری بانک دی

طرح پژوهانه حمایت مالی بانک دی مشمول واجدین شرایط زیر است:

شرایط عمومی

  • دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (به شرطی که حداکثر زمان بین اخذ نمره پایان نامه کارشناسی ارشد تا شروع مقطع دکتری، کمتر از ۳ سال باشد) در یکی از دانشگاه‌های معتبر دولتی

  • معدل کل بالای ۱۸ در مقطع تحصیلی قبلی و معدل کل بالای ۱۸ در شروع فرایند گزینش

  • فاقد رابطه شغلی دائمی با بخش دولتی و بخش خصوصی در ایام تحصیل یا اشتغال حداکثر ۲ روز یا ۱۶ ساعت در هفته‌عدم بورسیه توسط نهادهای دولتی یا بخش خصوصی

موارد دارای امتیاز

  • برگزیده جشنواره‌های معتبر علمی داخلی و بین‌المللی

  • دارای مقاله در نشریات معتبر داخلی و بین‌المللی

  • دارای اختراع ثبت شده در نهادهای معتبر داخلی یا مؤسسات معتبر بین‌المللی

  • تألیف و چاپ کتاب در حیطه تخصصی یا با رویکرد دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی عمومی

  • پایان‌نامه یا رساله از موضوعات بانک دی

  • تحت پوشش نهادهای حمایتی (بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی)

  • صاحب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز نزد بانک دی

  • رشته‌های مرتبط با نظام بانکی (مالی، اقتصاد، مدیریت، حسابداری، فناوری اطلاعات)

  • طرح پژوهانه حمایت مالی بانک دی از دانشجویان دکتری ۱۴۰۴

نحوه و زمان ثبت نام دریافت طرح پژوهانه دکتری بانک دی ۱۴۰۴

ثبت‌نام متقاضیان و بارگذاری مستندات تا آخر مردادماه هر سال: متقاضیان واجد شرایط (اعم از شرایط عمومی و اختصاصی) باید کلیه مدارک مورد نیاز را تا پایان مردادماه به نشانی Pazhouhaneh.t@bank‏-day.ir ایمیل کنند.

بدیهی است نقص مدارک منجر به کسر امتیاز برای شخص متقاضی شده و در انتخاب نهایی اثرگذار است.

بررسی و اصالت‌سنجی مستندات: کلیه مدارک واصله توسط واحد تحقیقات بازار و طراحی محصول جمع‌آوری و اداره مزبور حداکثر تا پایان شهریورماه، عنداللزوم با همکاری واحدهای ذی‌ربط نسبت به بررسی و صحت‌سنجی مدارک اقدام خواهد کرد.

نکته: شرط ورود به فرایند انتخاب، دارا بودن شرایط عمومی است و چنانچه این شرایط احراز نشود، متقاضی از فرایند گزینش خارج می ­شود.

امتیازدهی مستندات: اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بر مبنای مدارک و مستندات بررسی‌شده، عنداللزوم با همکاری واحدهای ذی‌ربط نسبت به تبیین امتیاز منتخبین به شرح جدول ذیل اقدام می‌کند و مراتب طی گزارشی جامع از سوی مدیریت امور طرح و برنامه جهت تصمیم‌گیری نهایی برای هیأت عامل ارسال می‌شود.

تصمیم‌گیری نهایی: هیأت عامل موظف است پس از دریافت گزارش نهایی از مدیریت امور طرح و برنامه، بلافاصله با تشکیل جلسه، طی بررسی گزارش که شامل لیست امتیازدهی نهایی متقاضیان است، اسامی منتخبین را طی مصوبه‌ای جهت حمایت مالی به مدیریت امور طرح و برنامه اعلام کند.

اطلاع‌رسانی به متقاضیان منتخب: مدیریت امور طرح و برنامه، پس از اخذ مصوبه هیأت عامل، با ابزارهای در اختیار و همراهی روابط عمومی، ضمن اطلاع‌رسانی به منتخبین نسبت به راهنمایی ایشان به منظور افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و تکمیل و امضای فرم تعهدنامه حمایت از دانشجویان ممتاز و نخبه باکد مدرک ۱۷۱۷۲۱۹ از سوی متقاضی اقدام می‌کند.

مبلغ و مدت زمان حمایت مالی بانک دی

حمایت مالی: معاونت مالی و سرمایه‌گذاری مطابق لیست اعلامی از سوی مدیریت امور طرح و برنامه، به صورت ماهانه مبلغ حمایت (پژوهانه) را به حساب متقاضیان واریز خواهد کرد.

لازم به ذکر است، استعلام لیست واجدین شرایط هر سه ماه (پایان هرفصل)، باید از مدیریت امور طرح و برنامه صورت پذیرد.

تبصره

• حمایت مالی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، حداکثر ۲۴ ماه و مقطع دکتری حداکثر ۴۸ ماه بوده و تشخیص مدت‌زمان حمایت مالی کمتر از مدت‌های ذکرشده با مدیریت امور طرح و برنامه است.

  • تداوم حمایت مالی از هر دانشجو منوط به حفظ معدل کل در پایان هر ترم، بالاتر از معدل ورود به طرح حمایت می ­باشد.

  • حمایت مالی برای هر دانشجو در آغاز طرح ماهانه ۵۰ میلیون ریال خواهد بود. (این مبلغ در ابتدای هر سال تحصیلی می‌تواند با تصمیم هیئت مدیره، تغییر یابد.)

  • حداکثر تعداد پذیرفته­ شدگان برای حمایت مالی در هر سال تحصیلی، ۱۰۰ نفر خواهد بود. (این تعداد در ابتدای هر سال تحصیلی می­ تواند با تصمیم هیئت مدیره، تغییر یابد.)

  • حمایت مالی از ۱۰۰ رتبه اول لیست امتیاز دهی صورت می ­پذیرد. در صورتی­که فردی در پایان یک فصل از لیست حمایت خارج شود، تا قبل از ثبت نام سال آتی (شهریور ماه)، رتبه بعدی در لیست جایگزین وی می­ شود.

  • در صورت اخذ شرایط و امتیازات لازم، منعی برای حمایت از یک دانشجو در دو مقطع تحصیلی نمی باشد.

  • در صورتی­که موضوع پایان ­نامه/رساله انتخابی آنها در مقطعی که تحصیل می ­نمایند، یکی از اولویت­ های پژوهشی بانک دی (جدول انتهای اطلاعیه) باشد، بانک می­ تواند متناسب با موضوع و کیفیت پایان­ نامه/رساله حداکثر مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای مقطع ارشد و ۴۰۰ میلیون ریال برای مقطع دکتری، با نظر کمیته داوری که مرکب از مدیریت امور طرح و برنامه و واحدهای مرتبط (حداقل نظر سه کارشناس) می­ باشد، پس از دفاع در دانشگاه به ایشان اعطاء نماید. (این مبلغ با نظر هیئت مدیره، ابتدای هر سال تحصیلی می­ تواند تغییر نماید.)

ردیف

عنوان

شرح امتیازات

۱

دانشجوی مقطع ارشد، دکتری (حداکثر ۳ سال از زمان دفاع پایان نامه ارشد تا شروع مقطع دکتری گذشته باشد.) در یکی از دانشگاه های معتبر دولتی (دسته بندی دانشگاه های به شرح ذیل می باشد: دسته اول: دانشگاه های دولتی شهر تهران دسته دوم: دانشگاه های دولتی سایر کلانشهرها (مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج) دسته سوم: سایر دانشگاه ها و مراکز دولتی

مقطع ارشد ۱۰، دکتری ۱۵

دانشگاه دسته اول ۲۰، دسته دوم ۱۵، دسته سوم ۱۰ امتیاز

۲

دارای معدل کل بالای ۱۸ در شروع فرایند گزینش و مقطع تحصیلی قبلی

به ازای هر ۱‏/۰ نمره بالاتر از ۱۸، یک امتیاز

۳

برگزیده جشنواره های معتبر علمی داخلی و بین المللی

۲۰ امتیاز برای هر عنوان در جشنواره بین المللی

۱۰ امتیاز برای هر عنوان در جشنواره داخلی

۴

دارای مقاله در نشریات معتبر داخلی و بین المللی (پذیرفته شده)

نویسنده یا مسئول، ۲۰ امتیاز برای هر مقاله ISI

نویسنده یا مسئول، ۱۰ امتیاز برای هر مقاله علمی پژوهشی

نویسنده یا مسئول، ۵ امتیاز برای هر مقاله علمی ترویجی

نویسنده یا مسئول، ۵ امتیاز برای هر مقاله کنفرانس

۵

دارای اختراع ثبت شده در نهادهای معتبر داخلی یا موسسات معتبر بین المللی

هر اختراع، ۲۰ امتیاز

۶

تألیف و چاپ کتاب در حیطه تخصصی یا با رویکرد دانش افزایی و مهارت افزایی عمومی

هر عنوان ۱۰ امتیاز

۷

دارای پایان نامه حمایت شده دربانک دی

۲۰ امتیاز

۸

رشته تحصیلی مرتبط با نظام بانکی(مالی، اقتصاد، مدیریت، حسابداری،فناوری اطلاعات)

۵۰ امتیاز

۹

تحت پوشش نهادهای حمایتی (بنیادشهید و امورایثارگران، کمیته امداد امام، سازمان بهزیستی- با ارائه معرفی نامه)

۵۰ امتیاز برای جانباز بالای ۵۰٪ جانبازی

۴۰ امتیاز برای جانباز بین ۲۵ تا ۵۰٪ جانبازی

۲۰ امتیاز برای جانباز با جانبازی کمتر از ۲۵٪

۵۰ امتیاز برای فرزند شهید

۴۰ امتیاز برای فرزند جانباز با جانبازی بالای ۵۰٪

۲۰ امتیاز برای فرزند جانباز با جانبازی بین ۲۵ تا ۵۰٪

۱۰ امتیاز برای فرزند جانباز با جانبازی کمتر از ۲۵٪

۵۰ امتیاز برای ایثارگر با سابقه بیش از ۴ سال حضور داوطلبانه در جبهه

۴۰ امتیاز برای ایثارگر با سابقه بین ۳ تا ۴ سال حضورداوطلبانه درجبهه

۳۰ امتیاز برای ایثارگر با سابقه بین ۲ تا ۳ سال حضورداوطلبانه در جبهه

۲۰ امتیاز برای ایثارگر با سایقه بین ۱ تا ۲ سال حضورداوطلبانه در جبهه

۱۰امتیاز برای ایثارگر با سابقه کمتر از ۱ سال حضور داوطلبانه در جبهه

۵۰، ۴۰، ۳۰، ۲۰ و ۱۰ امتیاز برای فرزندان ایثارگرانی که داوطلبانه (با شرایط فوق) در جبهه حضور داشته اند.

۵۰ امتیاز برای آزاده/ فرزند آزاده با دوران اسارت بیش از ۸ سال

۴۰ امتیاز برای آزاده / فرزند آزاده با دوران اسارت بین ۶تا ۸ سال

۳۰ امتیاز برای آزاده / فرزند آزاده با دوران اسارت بین ۴ تا ۶سال

۲۰ امتیاز برای آزاده / فرزند آزاده با دوران اسارت بین ۲ تا ۴ سال

۱۰ امتیاز برای آزاده / فرزند آزاده با دوران اسارت کمتر از ۲ سال

مرد/فرزند خانواده تحت حمایت بهزیستی/کمیته امداد: ۳۰ امتیاز

زن سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی/کمیته امداد: ۵۰ امتیاز

۱۰

صاحب سپرده قرض الحسنه پس انداز بانک دی با هرمیزان موجودی

۱۰ امتیاز

علاقمندان ضروری است پس از مطالعه دستورالعمل حمایت از پایان نامه ها، پروپوزال خود را در قالب پروپوزال بانک دی (قالب پروپوزال) درج نموده و به آدرس ایمیل payannameh@bank-day.ir ارسال نمایند.

فایل های مورد نیاز جهت دانلود:

اولویت های پژوهشی بانک دی

در راستای توسعه فرهنگ تحقیقات و تشویق محققان و دانشجویان در حوزه های اقتصادی، پولی و بانکی و به منظور ایجاد زمینه های مناسب جهت رشد و ارتقاء کمی و کیفی خدمات و محصولات بانک دی و دانش پژوهان، مدیریت طرح و برنامه بانک دی اقدام به شناسایی موضوعات پژوهشی سال ۱۴۰۴ در حوزه های مختلف نموده و به شرح زیر تعیین شده است.

علاوه بر اولویت های ذکر شده این امکان وجود دارد که دانشجویان بتوانند موضوعاتی هم راستا با اهداف، ماموریت ها و   سیاست های بانک دی  و یا موضوعات بدیع و کاربردی با محوریت مسائل پولی، بانکی، اقتصادی، مالی، حسابداری، اعتبار سنجی، مشتریان، سرمایه گذاری و … ارائه دهند.

حوزه عنوان پژوهش

اعتبارات

 ارائه روش‌های افزایش در آمدهای غیرمشاع (ناشی از تعهدات) و افزایش سهم بازار بانک دی

 بررسی روش‌های ایجاد انگیزه در بدهکاران برای بازپرداخت دیون 

 طراحی راهکارهای پیشگیری از مطالبات غیرجاری در سطح مشتریان خرد و کلان 

 بررسی چگونگی اعطای تسهیلات مجدد به بدهکاران بخش‌های مختلف اقتصادی و تأثیر آن بر میزان وصول مطالبات 

 تعیین شاخص‌ها و راهکارهای نظارت اثربخش بر مصارف بانک

 بررسی روش‌های نوین اعتبارسنجی 

 بررسی اعتبارسنجی و شیوه‌های نوین تأمین مالی خرد (microfinance)

فناوری اطلاعات

 کاربردهای فناوری‌های نوین همانند متاورس، بلاک‌چین و در حوزه بانکداری و فناوری اطلاعات

 ارزیابی نقشه راه آتی فناوری در صنعت بانکداری با تمرکز بر تحول دیجیتال و نئو بانک‌ها

 بررسی حوزه‌های جدید امنیت اطلاعات بانکی در بانک‌های ایران و جهان

 امکان‌سنجی استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیاء (IOT) برای خدمت‌رسانی به مشتریان 

طرح و برنامه

 طراحی الگوی نوآوری و خلاقیت بومی بانک دی بر اساس وضعیت موجود

 طراحی مدل افزایش درآمدهای کارمزدی مبتنی بر بانکداری الکترونیک 

 بازطراحی ساختار سازمانی بانک دی با رویکرد سرویس‌گرا متناسب با مأموریت و رسالت بانک با تأکید بر سودآوری و توانمند‌سازی بانک دی

 ارائه مدلی هوشمند جهت پایش محصولات و خدمات در سطح نظام بانکی

 بررسی و مقایسه تطبیقی استراتژیک بانک‌های ایرانی

 تعیین سبد صنایع و اولویت‌های تخصیص در صنایع و بخش‌های مختلف و ظرفیت تجاری و پتانسیل‌های صادراتی با تأکید بر شرکت‌های دانش‌بنیان 

 تجزیه و تحلیل و بررسی شیوه‌های جذب منابع ارزان قیمت در بانک‌ها

 تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی مشتریان با هدف شناسایی نیازهای آن‌ها

 جایگاه‌یابی رقابتی خدمات بانکی بانک دی در صنعت بانکداری با هدف شناسایی و ارتقای مزیت رقابتی با تکنیک نقشه ادراکی 

 طراحی مدل مهندسی اجرا و پیاده‌سازی استراتژی‌ها در صنعت بانکداری با تمرکز بر اتصال عملکرد و پاداش

مالی

 بررسی عوامل مؤثر بر زیان شعب به عنوان تهدیدی جدی برای سازمان با عنایت به لزوم سوددهی هر مؤسسه مالی 

 بررسی تأثیرات بودجه‌ریزی عملیاتی بر سودآوری بانک 

روابط عمومی و تبلیغات

 سنجش اثربخشی تبلیغات بانک دی

 شناخت و طراحی پرسونای مشتریان بانک دی جهت شخصی‌سازی پیام، محتوا، خدمات و محصولات

 پیاده‌سازی و شناسایی فرصت‌های بهبود مدیریت تجربه مشتریان در بانک دی (مورد مطالعه؛ شعب یا بانکداری الکترونیک)

 شناخت عادات رسانه‌ای گروه‌های مختلف مشتریان بانک دی با هدف تدوین استراتژی ارتباطی – رسانه‌ای

 نگاشت شبکه تداعی‌های برند بانک دی نزد مشتریان با استفاده از نقشه مفهومی برند (bcm)

 ممیزی برند و بررسی روابط میان شاخص‌های آن در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک دی)

 طراحی مدل شهرت (Reputation) برای بانک دی با تأکید بر تفاوت‌های ادراکی ذی‌نفعان

ارزی

 نقش بانک مرکزی به عنوان یک قانون‌گذار بر نحوه انجام واردات در کشور

 تحلیل تأثیر فناوری اطلاعات و سیستم‌های دیجیتال بر بهبود کیفیت خدمات ارزی

 بررسی عملکرد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در تدوین مقررات مالی و ارزی

 بررسی چالش‌ها و فرصت‌های اقتصادی ناشی از تغییرات نرخ ارز

 بررسی تأثیرات رفع محدودیت‌های ارزی بر هزینه‌های تأمین مواد اولیه و تولید داخلی

 مقایسه سیاست‌های کنترلی ارز در کشورهای دارای اقتصاد باز و بسته 

 بررسی تفاوت‌ها در نحوه مدیریت ارز بین اقتصادهای آزاد و کشورهای با سیستم‌های بسته‌‌تر 

 بررسی راهکارهای کنترل نرخ ارز و رقابت اقتصادی 

 شناسایی استراتژی‌های کاهش ریسک مرتبط با نوسانات ارز در بانک‌ها

 تحلیل سیاست‌های ارزی اتخاذ شده توسط بانک مرکزی و تأثیر آن بر نحوه اعطای تسهیلات ارزی توسط بانک‌ها

 توسعه یک مدل برای ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان در تسهیلات ارزی

 تحلیل چگونگی تأثیر تغییرات نرخ بهره بین‌المللی بر استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها

 مقایسه عملکرد و استراتژی‌های ارزی بین بانک‌های دولتی و خصوصی

 بررسی چگونگی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر سودآوری و ریسک‌های مالی بانک‌ها

 نحوه سیاست‌گذاری برای واردات از طریق رمز ارزها

 لزوم تغییر سیاست‌گذاری ارزی و نحوه ایجاد دستورالعمل رمز ارزها

 نقش ارزهای دیجیتال در عبور از محدودیت‌های ارزی بین‌المللی

 بررسی چگونگی استفاده کشورها از رمز ارزها برای حل مشکلات ناشی از تحریم 

 نقش رمز ارزها در معاملات ارزی در زمان تحریم

 ارزیابی تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر عملکرد صرافی‌ها

 شناسایی انگیزه‌ها، چالش‌ها و معیارهای انتخاب صرافی از دیدگاه مشتریان

 مطالعه تأثیر نرخ ارز بر اقتصاد کشور از منظر صرافی‌ها

 بررسی چگونگی کمک صرافی‌ها به واردات و صادرات در شرایط مختلف اقتصادی

 بررسی چگونگی تعامل بین نرخ ارز و فعالیت‌های تجاری از دیدگاه صرافی‌ها

 بررسی تغییرات ناشی از توافق در واردات کالاهای ضروری مانند مواد غذایی، دارو و ماشین‌آلات صنعتی

 ارزیابی احتمال افزایش سرمایه‌گذاری بین‌المللی و مشارکت اقتصادی پس از توافقات

 بررسی تأثیر توافق‌های تجاری بین‌المللی بر سیاست‌های ارزی کشورها

 تحلیل نحوه تأمین ارز از طریق بانک‌های خارجی پس از توافقات تجاری

 نقش توافق‌های اقتصادی در کاهش هزینه‌های واردات و توسعه صنایع داخلی

 تحلیل تأثیر تحریم‌ها بر بخش ارزی بانک‌ها بررسی چگونگی تأثیر تحریم‌ها بر فعالیت‌های ارزی بانک‌ها و نحوه مدیریت این چالش‌ها

 بررسی چگونگی واکنش بانک‌ها به اختلالات ناشی از بحران‌های بندری و تأثیر آن بر تأمین مالی واردات و صادرات

 نقش بانک‌ها در تأمین مالی بازسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده از بحران‌های بندری و تأثیر آن بر اقتصاد محلی

 ارزیابی سیاست‌های بانک مرکزی در واکنش به بحران‌های زیرساختی و تأثیر آن بر ثبات مالی

 تأثیرات بلند مدت انفجار در گمرک بندر شهید رجایی

 تأثیرات انفجار بر نحوه سیاست‌گذاری ارزی و اجرای آن توسط گمرک/ تسهیل در تخصیص‌های ارزی/ صادرات و واردات

سرمایه‌گذاری

 ارائه مدل پویا در جهت ترکیب بهینه منابع و مصارف و بهره‌برداری از آن در تعیین اهداف شعب

 ارائه روش‌های پیش‌بینی میزان نقدینگی در دوره‌های زمانی آتی بانک به تفکیک کل و شعب با حداقل میزان خطا

 ارائه مدل ارزش‌گذاری سهام شرکت‌های زیرمجموعه بانک، با توجه به نوع فعالیت آن

سرمایه انسانی 

 آسیب‌شناسی فرهنگ کار موجود در شعب و ستاد بانک دی و شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ کار مطلوب از منظر مشتریان 

 شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ کار مطلوب در بانک دی از منظر ذی‌نفعان

 طراحی الگوی سرمایه‌گذاری منابع انسانی در بانک دی و اندازه‌گیری ریسک و بازده سرمایه انسانی بانک دی

 طراحی الگوی ارزیابی تعالی فردی در بانک دی با رویکرد انتخاب کارمند ممتاز

 بررسی و مقایسه الگوهای مختلف سنجش رضایت شغلی کارکنان و سنجش رضایت شغلی کارکنان بانک دی بر اساس بهترین الگو

 آسیب‌شناسی نظام توسعه مسیر پیشرفت شغلی در بانک دی

 سنجش ارزش‌های سازمانی‌های سازمانی در ستاد و شعب بانک دی و عوامل مؤثر بر تدوین ارزش‌های سازمانی

 طراحی الگوی مطلوب توسعه فردی – مطالعه موردی بانک دی

 طراحی الگوی مطلوب و یکپارچه ارزیابی عملکرد فردی – سازمانی بانک دی

بازاریابی و امور شعب

 تعیین الگوهای یادگیرنده در شناسایی و دسته‌بندی مشتریان بانک

 سناریونگاری رفتار خرید محصولات بانکی و مالی مشتریان

 طراحی و مدل‌سازی چرخه دوره عمر مشتریان بانک

 شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در وفادارسازی مشتریان خرد بانک

 معماری چارچوب داده‌محور با تأکید بر فناوری‌های تحول‌آفرین در ارائه خدمات بانک

 تحلیل رفتار مشتریان بانک در شرایط عدم اطمینان

 طراحی الگو فناورمحور ارائه خدمات بانک با تأکید بر خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی

حقوقی

 تبیین و تحلیل روابط حقوقی ناشی از عقد استصناع 

 بررسی و آسیب‌شناسی پرونده‌های قضایی بانک دی پیرامون قراردادهای اعطای تسهیلات

 پژوهش درخصوص مشکلات ترهین محل اجرای طرح در شهرک‌های صنعتی توسط بانک‌ها

 بررسی و ارائه راهکار درخصوص دعاوی مربوط به ضمانت‌نامه‌های بانکی و توقف فرآیند پرداخت با نظر بر وقوع اعمال مجرمانه در صدور آن 

ریسک

 شناسایی معیارهای مربوط به رتبه‌بندی مشتریان و کاهش ریسک اعتباری مشتریان 

 بررسی تأثیر شاخص‌های مرتبط با ریسک اعتباری و شناسایی روش‌های کاهنده ریسک مذکور  

 بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف بانک در حوزه ریسک عملیاتی و ارائه راهکارهای پیشگیری از وقوع آن‌ها 

مدیریت

 ارائه مدل DAShboarding اختصاصی برای هیأت مدیره و مدیریت دفتر هیأت مدیره، با رویکرد چابکی سازمانی 

مبارزه با پولشویی

 طراحی مدل شبیه‌سازی رفتار مشتریان با تراکنش‌های مشکوک در حوزه‌های رمز ارز و قمار

 طراحی و اجرای مدل ارزیابی ریسک محصولات و خدمات با رویکرد مبارزه با پولشویی

 تدوین مدل رتبه‌بندی شعب، مبتنی بر ریسک پولشویی و تأمین مالی تروریسم

سایر

 بررسی و مقایسه عوامل مؤثر بر سودآوری بانک‌های دولتی و غیردولتی

 شناسایی عوامل مؤثر بر سود / زیان بانک‌های داخلی و مقایسه آن با بانک‌های خارجی

 بررسی عوامل تاثیرگذار بر سودآوری بانک‎‌ها بر اساس تقسیم‌بندی بانک مرکزی (بانک‌های تجاری، توسعه‌ای و قرض‌الحسنه)

 بررسی شاخص‌های بهره‌وری در شعب بانک‌ها

 بررسی عوامل مؤثر بر سودآوری بانکداری خرد

 شناسایی عوامل تأثیرگذار بر وفادارسازی مشتریان حقوقی

 شناسایی عوامل مؤثر بر جذب منابع شرکت‌های پتروشیمی

 شناسایی عوامل مؤثر بر جذب منابع شرکت‌های کارگزاری

 راه‌های تسهیل مبادلات ارزی و اعطای اعتبارات اسنادی

 مقایسه عوامل بازاریابی مؤثر در بین بانک های خصوصی

 

همچنین ببینید

حمایت ۴۰۰ میلیونی بنیاد علم از طراحی دوره‌های آموزش کاربرد هوش مصنوعی ۱۴۰۴

حمایت ۴۰۰ میلیونی از دوره‌های آموزش کاربرد هوش مصنوعی بنیاد علم ۱۴۰۴

بنیاد ملی علم از طراحی دوره‌های تحصیلات تکمیلی آموزش کاربرد هوش مصنوعی در رشته‌های تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *