خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد
پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز معلم ۱۲ میلیون ریال برای هیات علمی تمام وقت و ۶ میلیون ریال برای اعضای نیمه وقت هدیه پرداخت می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: بر اساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی‌بدیل استادان و همچنین تحقق راه کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ ۱۲ میلیون ریال (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، بر اساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل ۶ میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد.

اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

همچنین ببینید

اعطای مالکیت مسکن به اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

اعطای مالکیت ۱۴۰۰ واحد مسکونی به هیات علمی و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام ساخت ۱۴۰۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی و …

۵ دیدگاه

  1. مگه حق التدریس در دانشگاه آزاد وجود دارد؟ ترم قبل به جای اساتید حق التدریس، هیات علمی وابسته و دانشجوهای مقطع دکتری جایگزین شدند و اعلام شد دیگر کسی به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد وجود ندارد

  2. چهار ترم تدریس کردیم دانشگاه آزاد هنوز یک ریال بهمون ندادن .ما اندازه یک هییت علمی کار می کنیم ولی حقوق نداریم.متاسفانه باید همکاری نمی کردیم اینها حق الناس براشون مهم نیست

  3. دانشگاهها حق الناس بر گردنشان است.
    چرا حقوق اساتید حق التدریس را نمیدهید؟
    چرا حقوق دانشجویان دکتری از شهریه شان کم نشد؟

    چرا فقط به هیات علمی ها چسبیدید، حق ما رو ضایع می کنید که به هیات علمی بدید؟ این پول حرام است و برکت ندارد.

    • حق التدریس یعنی کشک، هیچ قانون و شیوه نامه ای جهت حمایت ندارد، بیمه ندارد. فقط بیگاری است و برای کسی مفید است که شغل دیگری دارد و تامین است و فقط از روی علاقه تدریس می کند. نمی شود به عنوان شغل به حق التدریس نگاه کرد. اگر دانشگاه خالی شود آن موقع شاید قدر بدانند و بیمه و آیین نامه تدوین کنند.

  4. حداقل حق التدریس مدعوین را بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *