خانه » اخبار دوره دکتری » تشریح بورس تامین هیات علمی از زبان مدیر کل بورس دانشجویان

تشریح بورس تامین هیات علمی از زبان مدیر کل بورس دانشجویان

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان بورس تامین هیأت علمی (بورس هنر) را تشریح کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان در رابطه با بورس هنر گفت: یکی از انواع بورس‌های که در اداره کل بورس و اعزام دانشجویان وجود دارد بورس تامین هیأت علمی است که قالب‌های مختلفی دارد. از جمله بورس بلند مدت خارج از کشور در حوزه‌های هنر، علوم دریایی میان رشته‌ای و نوظهور انجام می‌شود.

وی افزود: بورس تحصیلی خارج از کشور برای تامین اعضای هیأت علمی مورد نیاز در رشته گرایش‌های هنر اعم از موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایشی، مطالعات میان رشته‌ای، شهرسازی و معماری، مرمت و طراحی صنعتی، هنرهای صناعی و طراحی پارچه صورت می گیرد.

فرایند بورس تامین هیات علمی

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها تقاضاهای خود را برای اداره کل بورس و اعزام دانشجویان ارسال می‌کنند و بر اساس تقاضای دانشگاه‌ها اداره بورس فراخوان بورس را اعلام می‌شود.

وی با بیان تقاضای دانشگاه‌ها در رابطه با بورس هنر گفت: در حوزه هنر ۱۴۷ تقاضا از سمت دانشگاه‌ها داشته‌ایم، که براساس این فراخوان‌هایی که در دانشگاه‌ها داشتیم، فراخوان انجام شده است و داوطلبان بر اساس شرایط علمی و تخصصی که در شیوه‌نامه اعلام شده است برای مصاحبه می‌آیند و مصاحبه‌های تخصصی انجام می‌شود که بعد از اتمام مراحل افراد پذیرفته شده مراحل بعدی را طی می‌کنند تا بورس قوی در این حوزه داشته باشیم.

ویدیوی تشریح بورس تامین هیات علمی به زبان مدیر کل بورس دانشجویان

در این ویدیو محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان جزئیات بورس تامین هیأت علمی (بورس هنر) را تشریح کرده است.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *