خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با بیمه دی

تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با بیمه دی

دکتر جاوید با ابلاغ دستورالعملی از تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیمه دی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش عمومی و مهارتی ابلاغ کرد.

این دستورالعمل در راستای تحقق «تعریف و اجرای طرحهای درمانی و بیمه‌ای برای بهره مندی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه» به عنوان اقدامات کلان و مهم بسته کاری دستیابی به سازمان یادگیرنده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل طرح کلی قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه‌گر دی برای پوشش بیمه‌ای گروه کارکنان، اعضای هیأت علمی و بازنشستگان به مدت یکسال از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱ تا ۱۴۰۳/۱۰/۳۰ و برای گروه دانشجویان از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱ تا ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ منعقد شده است.

همچنین تمام متقاضیان اعم از کارکنان و اعضای هیأت علمی می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ تا ۱۴۰۲/۱۲/۶ با مراجعه به سامانه ساجد نسبت به ثبت عضویت خود اقدام کنند.

همچنین ببینید

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به اساتید برگزیده کشوری

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *