خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب بیش از ۳ هزار استاد در دانشگاه‌های کشور

جذب بیش از ۳ هزار استاد در دانشگاه‌های کشور

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر استاد و عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های دولتی کشور جذب می‌شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین خلج رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ از ۵ بهمن آغاز و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد.

وی  افزود: معمولا در هر فراخوانی حدود ۱۳-۱۴ هزار نفر شرکت می‌کنند که از این تعداد هر نفر می‌توانند سه گزینه انتخاب کنند که تعداد گزینه‌ها حدود ۵۰-۴۰ هزار تا می‌شود که از بین گزینه‌ها قرار است حدود ۳ هزار نفر انتخاب شوند. یعنی به طور متوسط برای هر رشته نزدیک به ۱۵ تا ۱۷ نفر متقاضی وجود دارد که رقابت، رقابت سنگین و شانه‌به شانه‌ای است.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم تأکید کرد: بهترین رکن اصلی برای انتخاب بهترین افراد، دانشگاه‌ها هستد و  اکثر مراحل جذب اعم از جذب، غربالگری، مصاحبه عمومی و علمی و هیأت اجرایی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود. هر دانشگاهی که بیشتر مدیریت و تلاش می‌کند زودتر فراخوانش تمام و تعیین تکلیف می‌شود.

خلج گفت: برای سال ۱۴۰۲ حدود ۳۲۰۰ نفر برای دانشگاه‌های دولتی تخصصی داده شده، البته در دانشگاههای غیردولتی و غیرانتفاعی هم در همین حد تقاضا وجود دارد، امیدواریم در این رقابت عادلانه، بهترین‌ها انتخاب شوند.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

ابلاغ ماده واحده تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه تعیین ترکیب اعضای هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه …

۲ دیدگاه

  1. رقابت عادلانه !!!!! آدم خندش می گیره ….واقعا خبر ندارن یا خودشون زدن به ندونستن ….

  2. شما امیدوار باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *