خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تأکید بر توجه به پژوهش در آئین‌ نامه ارتقای اعضای هیات علمی

تأکید بر توجه به پژوهش در آئین‌ نامه ارتقای اعضای هیات علمی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر کاربرد پژوهش در تمام زمینه‌ها گفت: ما حتما در آئین نامه ارتقای اعضای هیات علمی، پژوهش را جدی می‌گیریم اما پژوهشی که ناظر به نیازهای جامعه باشد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، در رابطه با ارتباط پژوهش با شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به مدل حکمرانی نخبگانی و  مردمی عمده نخبگان کشور را درگیر کرده‌ایم و ممکن  است که برخی‌ علاقه نداشته باشند که ورود کنند اما با هیأت‌های اندیشه ورزی که در علم و فناوری  در استان‌ها شکل گرفته است و همچنین فعالان جبهه فرهنگی و اجتماعی که در استان‌ها هستند، تعامل  خوبی با شورا دارند.

وی افزود: ما تصمیماتمان در شورای عالی انقلاب فرهنگی را با نظرات نخبگانی به تصمیم سازی و تصمیم گیری می‌رسانیم و در شورای عالی تصویب می‌کنیم.

پژوهش تنها مقاله نیست 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با بخش پژوهش در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پژوهش مهم‌ترین مسأله ای است که در آئین نامه ارتقاء مورد توجه قرار می گیرد یعنی در آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی ما حتما پژوهش را جدی می‌گیریم اما پژوهشی که ناظر به نیازهای جامعه باشد؛ زیرا صرف مقاله موضوعیت ندارد.

همچنین ببینید

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به اساتید برگزیده کشوری

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *