خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تعیین تکلیف درخواست نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

تعیین تکلیف درخواست نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درخواست تمامی اساتیدی که در کارتابل معاون آموزشی و رئیس واحد مبدا در دست بررسی بودند، تایید و به هیأت اجرایی استان مبدا ارسال شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عزیزاله فضلی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور رعایت حقوق اعضای هیأت علمی، درخواست اساتیدی که در کارتابل معاون آموزشی و رئیس واحد مبدا معطل (در دست بررسی) بودند و در زمان مقرر تعیین تکلیف نشده بودند، تایید و به هیأت اجرایی استان مبدا ارسال شد.

وی اظهار کرد: با توجه به تعلل برخی از معاونین آموزشی و روسای واحدهای مبدا در اعلام نظر و حسب دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعیین تکلیف درخواست متقاضیان نقل و انتقال برون استانی در بازه زمانی مشخص شده، تمامی تقاضاهای بلاتکلیف (در انتظار بررسی ) در کارتابل معاونین آموزشی و روسای واحدهای مبدا در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ که بعد از بازه زمانی مشخص شده همچنان بلاتکلیف بودند، به منزله تایید تلقی شده و به صورت خودکار به مرحله بعد ارسال شد.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین درادامه فرآیند نقل و انتقال اعضای هیات علمی در صورت عدم اعلام نظر معاونین آموزشی، روسای واحد، شورای آموزشی استان و هیات اجرایی جذب استان های مبدا و مقصد در مورد تقاضاهای نقل و انتقال در بازه زمانی مشخص شده در سامانه ساجد، تمامی تقاضاهای بلاتکلیف (در انتظار بررسی)، پس از اتمام مهلت تعیین شده، به منزله تایید تلقی شده و به صورت خودکار به مرحله بعد ارسال می شود.

دکتر فضلی تأکید کرد: پس از اتمام مهلت تعیین شده در سامانه به هیچ عنوان به مکاتبات ترتیب اثر داده نخواهد شد و کلیه امور فرآیند نقل و انتقال اعضای هیأت علمی از طریق سامانه ساجد انجام خواهد شد.

همچنین ببینید

بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۱۰ استاد شاگردپرور

اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۱۰ استاد شاگردپرور

معاون علمی رئیس جمهور از اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۱۰ استاد شاگردپرور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *