خانه » پسادکتری » انتشار اولین فراخوان پسادکتری صنعتی سال ۱۴۰۲

انتشار اولین فراخوان پسادکتری صنعتی سال ۱۴۰۲

مدت ارسال نهایی و ثبت درخواست فراخوان اول دوره پسادکتری صنعتی شورای عالی عتف تا ۲۸ اسفند سال جاری تمدید شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، پس از تصویب طرح ملی جذب و به کارگیری محققان پسادکتری در بیست و هشتمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ آیین‌نامه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تدوین و در کمیسیون دائمی شورا تصویب و طی نامه شماره ۰۱۱۵۴۳/۱۲/۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ابلاغ شد.

زمان ثبت‌نام پسادکتری صنعتی ۱۴۰۲

مدت ارسال نهایی در فراخوان اول تا مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ بوده و درخواست‌هایی که تا تاریخ مذکور ارسال نهایی نشوند، ورود آن‌ها در فرآیند بررسی این فراخوان امکانپذیر نمی‌باشد.

بنا بر اعلام سازمان امور دانشجویان، نظر به تسهیل در اقدامات متقاضیان، مدت ارسال نهایی و ثبت درخواست فراخوان اول دوره پسادکتری صنعتی در سامانه پسادکتری شورای عالی عتف تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ تمدید شد.

شرایط ثبت‌نام پسادکتری صنعتی ۱۴۰۲

در این آیین نامه، چهار نوع دوره پسادکتری شامل «تحقیقات بنیادی»، «تحقیقات کاربردی»، «فناوری» و «صنعتی» پیش‌بینی شده است.

بر این اساس و به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های صنعتی کشور، دوره پسادکتری «صنعتی» موضوع بند ۳-۴ از ماده ۳ آیین‌نامه جذب و بکارگیری محققان پسادکتری، راه‌اندازی شد که مقررات و جزئیات آن در سامانه پسادکتری شورای عالی عتف (postdoc.atf.gov.ir) آورده شده است.

متقاضیان دوره پسادکتری صنعتی شامل محققان و واحدهای صنعتی می‌توانند با مطالعه بخش قوانین و آیین نامه سامانه مذکور و در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین‌نامه، بر روی پنجره دوره پسادکتری صنعتی نشان نمایند و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرآیند درخواست و ارسال مدارک و مستندات لازم، درخواست خود را ارسال نهایی نمایند.

همچنین ببینید

تخصیص سهمیه امریه سربازی پسادکتری

تخصیص سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری

سهمیه امریه به دانشجویان پسادکتری اختصاص پیدا کرده و آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *