خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام جزئیات برگزاری دوره توان‌افزایی بدو خدمت هیات علمی آزاد

اعلام جزئیات برگزاری دوره توان‌افزایی بدو خدمت هیات علمی آزاد

رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی این دانشگاه در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسا رویداد را اعلام کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عزیزاله فضلی رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری دوره توان‌افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسارویداد را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این دوره به منظور افزایش بهره‌وری و اثربخشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «شهید چمران ۵» برای اولین بار در دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسارویداد طراحی و برنامه‌ریزی شده که مرحله پیش‌رویداد با تمرکز بر آموزش عملی تولید محتوای دیجیتال و منتورینگ در چارچوب حل نظام مسائل دانشگاه، از ۱۰ آذر ماه آغاز شده است.

دکتر فضلی ادامه داد: در مرحله پیش رویداد پنجمین دوره توانمندسازی بدو خدمت اعضای هیات علمی به منظور افزایش اثربخشی دوره، بر دو حوزه آموزش در زمان برگزاری دوره یعنی منتورینگ و نیز تولید محتوای دیجیتال که ماهیتاً نیازمند صرف زمان بیشتر و آمادگی قبلی هستند، تمرکز می‌شود.

رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پیش رویداد دوره توان افزایی بدو خدمت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دو ماه پیش از آغاز دوره اصلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کار با هدف برگزاری دوره کارورزی‌ها و مطالعات مقدماتی موردنیاز در کنار اساتید برجسته دوره در طول زمان با تمرکز و دقت لازم انجام شده تا نتیجه کار بصورت عملی در کارگاه‌های آموزشی که در زمان برگزاری دوره پیش بینی شده، ارائه شود. با ادامه این فرایند، در پسا رویداد می‌توانیم با مشارکت فعال اساتید، نتایجی اثرگذار و تحول‌آفرین از این دوره به دست آوریم.

وی افزود: در مرحله اول و حداکثر تا پایان آذر ماه در فاز اول پیش رویداد، تولید محتوای دیجیتال، آموزش نرم افزارهای تولید محتوای دیجیتالی مانند نرم‌افزار camtasia جهت تولید فیلم‌های آموزشی با کیفیت بالا و حجم کم، ابزارهای آموزش مجازی آنلاین و آفلاین، معرفی ابزارهای گوگل برای آموزش مجازی مانند google sites, google classroom جزو موارد آموزشی به اعضای هیات علمی بدو ورود است. همچنین تا پایان دی ماه منتورینگ در چارچوب حل نظام مسائل دانشگاه با مشارکت فعال منتورهای حرفه‌ای دانشگاه مورد توجه و آموزش عملی به اعضای هیات علمی بدو ورود قرار خواهد گرفت.

همچنین ببینید

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به اساتید برگزیده کشوری

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *