خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اصلاح آیین‌نامه بورس دکتری علوم پایه

اصلاح آیین‌نامه بورس دکتری علوم پایه

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت و جایگاه علوم پایه از اصلاح آیین‌نامه بورس خبر داد و گفت: لازم است برخی تعهدات در علوم پایه بر اساس نیاز مورد بازنگری قرار بگیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در مراسم تقدیر از فرهیختگان و نخبگان رشته های علوم پایه با بیان اینکه علوم پایه جایگاه بسیار ارزنده‌ای در حوزه پزشکی دارد و همکاری علوم پایه و بالینی باعث شکوفایی رشته‌های پزشکی شده است، عنوان کرد: کسب افتخار در حوزه پزشکی حاصل زحمات اساتید و تعامل علوم پایه با رشته های بالینی است.

باقری‌فرد با اشاره به اینکه بحث فناوری‌ها در علوم پایه باید از طریق اعضای هیات علمی پیگیری شود، افزود: در مسیر جذب و ارتقای اعضای هیات علمی باید به حوزه فناوری و پژوهش و مشارکت فعال اساتید در این زمینه توجه شود.

وی بیان کرد: آموزش ها ی ارائه شده و ساماندهی رشته ها باید براساس نیاز کشور انجام شود و آیین‌نامه‌ها هم بر حسب شرایط مورد بازنگری قرار گیرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: بیش از هزار نفر از بهترین های حوزه علوم پایه در ۸۰ گروه بورد حضور دارند که لازم است برخی تعهدات در علوم پایه بر اساس نیاز مورد بازنگری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه علوم پایه از اصلاح آیین‌نامه بورس خبر داد و خاطر نشان کرد: نوسازی ناوگان تجهیزات آزمایشگاهی علوم پایه در دست پیگیری است.

باقری فرد با اشاره به اصلاح قانون پرداخت حقوق اساتید علوم پایه غیر پزشکی، افزود: اعضای هیات علمی، نخبگان و سرمایه های کشور هستند و باید در نگه داشت آنها، تلاش شود.

مراسم تقدیر از اساتید فرهیخته و دانشجویان نخبه رشته های علوم پایه، در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

همچنین ببینید

شیوه نامه افزایش حقوق هیات علمی آزاد ۱۴۰۳

تصویب شیوه نامه افزایش حقوق هیات علمی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شیوه نامه افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *