خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آغاز ثبت نام حج تمتع ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از ۶ آبان

آغاز ثبت نام حج تمتع ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از ۶ آبان

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پیش ثبت نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاهها ویژه دارندگان سند ودیعه حج از ۶ آبان ماه آغاز می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با عنایت به رضایت مندی بالای زائران دانشگاهی بیت ا …الحرام، حرم شریف نبوی(ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) و تاثیرات این سفر در ایجاد فضای معنوی در محیط دانشگاه و تاثیرگذاری بر نسل جوان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای عمل به این حرکت پربرکت فرهنگی، نسبت به برنامه ریزی و ثبت نام اولیه سومین دوره اعزام متمرکز کاروان اساتید دانشگاه ها برای اعزام به حج تمتع در سال ۱۴۰۳ اقدام می کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد:این ثبت نام ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و شهرستان کاشان است که سند ودیعه حج تمتع تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه۱۳۸۷را دارا هستند.

وی افزود: مهلت ثبت نام اولیه در این دوره، از تاریخ ۶ آبان لغایت ۲۰ آذرماه سال جاری خواهد بود و اساتید در بازه زمانی مذکور باید به دفاتر نهاد در دانشگاه محل تدریس خود مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اولیه اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت، این کاروان مختص اعضاءهیات علمی و اساتید شاغل در دانشگاه هاست و امیدواریم با بازگشائی سفرهای عمره بتوانیم در خدمت سایر دانشگاهیان برای سفرهای معنوی زیارت بیت ا… الحرام و حرم شریف نبوی باشیم.

به گفته وی ثبت نام قطعی پس از اعلام اولویت های اعزام از طرف سازمان حج و زیارت خواهد بود. از متقاضیان درخواست می گردد بعد از نهایی کردن ثبت نام، با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برنامه های فرهنگی ویژه قبل، حین و پس از سفر حج برای کاروان در نظر گرفته شده و هزینه تمام شده، درجه کیفیتی کاروان و مبالغ پرداختی زائر بر مبنای اعلام سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.

همچنین ببینید

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به اساتید برگزیده کشوری

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *