خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آغاز فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی از ۲۹ مهرماه

آغاز فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی از ۲۹ مهرماه

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۲۹ مهرماه آغاز می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت ۲ هفته با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

دکتر کشت کار درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اظهار داشت: فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال می باشد و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت می گیرد. دکتر کشت کار افزود: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳۸۰۹ نفر می باشد که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیازهای زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش های عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.

کشت کار در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه تلاش می کند نتایج فراخوان را قبل از شروع ترم آتی تحصیلی، اعلام نماید تا بتوانیم از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش های اشتغال محور بهره مند شویم.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

ابلاغ ماده واحده تعیین ترکیب هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه تعیین ترکیب اعضای هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه …

۱۷ دیدگاه

  1. سلام خدمت دوستان ارجمند…ببخشید من در فراخوان آبان ماه۱۴۰۲ شرکت کردم،مصاحبه هم‌رفتم و کد صحت مدرک تحصیلی رو هم بارگزاری کردم،ولی هنوز زده در حال بررسی هست با اینکه گفته شده بود نتایج نهایی قبل ترم جدید ینی همین بهمن ماه احتمالا بیاد، عذرخواهم دوستی هست که تعیین تکلیف شده باشه از این فراخوان یا وضعیت مشابه منو داشته باشه؟ خیلی ممنون میشم اگه کسی بود پاسخ بده…

  2. سلام دوستان عزیز
    عزیزان راست می‌ گویند ثبت نام نکنید

  3. سلام نمیشه ثبت نام کرد

  4. من با مدرک دکتری،سال گذشته بعد از یکسال مصاحبه، پذیرفته شدم و کد مدرسی دریافت کردم،اما اصلا فایده نداره مثل بقیه دانشگاه‌ها که مراجعه میکنید و درخواست تدریس میکنید هست و بنظر من هیچگونه ارزش نداره،سال گذشته خیلی‌ها داخل همین صفحه بدترین استرس هارو تحمل کردند و هرقدر دوستان گفتند که این دانشگاه ارزش اینهمه استرس نداره،بی‌فایده بود،از من به شما نصیحت وقت و هزینتون صرف این دانشگاه نکنید.موید باشید

  5. با چه مدرکی میشه ثبت نام کرد ؟ آیا فقط دکتری میخواد یا دانشجوی دکتری هم میتونه شرکت کنه ؟
    اسن حالت استخدامی داره یا حق التدریس هست ؟

  6. شاید باورتون نشه، اما من سال گذشته شرکت کردم و تمام مراحل مصاحبه علمی و … رو پشت سر گذاشتم، حتی دوره های تربیت مدرسش رو هم رفتم و طبق قوانین خودشون باید برام کد مدرسی می اومد که ندادن. بعدا کاشف به عمل اومد که یه نفر دیگه رو جایگذاری کردن.

  7. در فرآیند جذب مدرس مناسبترین راهکار جذب استعدادها و نخبگان رشته های مختلف تحصیلی مورد نیاز پیشنهاد میشود. نارضایتی داوطلبان نیز هیچگاه به هر نحو مورد بررسی قرار نگرفته است
    مثلا یکی از فارغ‌التحصیلان ارشد مدیریت تکنولوژی با نمره ممتاز از مهمترین دانشگاههای تهران (شهید بهشتی) اظهار می‌داشت سال گذشته در فراخوان شرکت ولی به محض حضور در مصاحبه رییس گروه مربوطه بدلیل سن و پایه تحصیلی داوطلب از انجام مصاحبه امتناع و با این حال علیرغم عدم ارایه دلیل قانع کننده همچنین عدم انجام مصاحبه شهریه دریافتی داوطلب،با وجود آمادگی صد درصد داوطلب برای انجام مصاحبه به وی مسترد نمی شود در ضمن دلایل عدم پذیرش و نمرات تراز داوطلبان برای تشویق نفرات ممتاز پس از مصاحبه مسکوت میماند اهمیت امر ایجاب میکند مراحل جذب کاملا کارشناسی و برنامه ریزی دقیقی برای حفظ اعتماد داوطلبان گرامی فراهم شود.

  8. نیروهای چند ساله شان را بیرون کردند چون دانشجو کم شده .
    همش دروغه

  9. اطلاع رسانی با اینستا و تلگرام، اینها که هر دو فیلترن

  10. آخه برای چی باید وجه پرداخت کرد. این دیگه چه کاریه آخه. بجای اینکه برای فارغ‌التحصیلان مملکت کار درست کنید، ازشون پول میگیرید؟ چون دنبال کار آابرومند هستند؟

  11. همش دروغه. سال گذشته شرکت کردیم در سایت هم پذیرش زد ولی هیچی به هیچی.

  12. سلام پس ثبت نام سال گذشته چی شد فقط نوشته در رسیدگی استانی هست

  13. همش سرکار گذاشتن دکترهای مملکته و جیب سازمان رو پر پول کردن

  14. شما فقط نور دیده هاتون را گرفتید
    الان تو پروفایل من زده منتظر پیگیری باشید

  15. الکیه همش من که دیگه ثبت نام نمی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *