خانه » پسادکتری » پذیرش پژوهشگر پسادکتری ۱۴۰۲ دانشگاه رازی

پذیرش پژوهشگر پسادکتری ۱۴۰۲ دانشگاه رازی

دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری می‌باشند در سال ۱۴۰۲ پژوهشگر می‌پذیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ مطابق اطلاعیه این دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه رازی در راستای اهداف و برنامه‌های علمی خود و به منظور تربیت نسل جدید پژوهشگر و نیز ایجاد ارتباط و تعامل بین جوانان و اساتید مجرب برای چندمین دوره متوالی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری می‌نماید.

متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه نسبت به ارائه درخواست و ثبت‌نام اقدام نمایند.

دکتر مصطفی مصطفایی اعلام کرد: شروع دوره پسادکتری از مهرماه سال ۱۴۰۲ می‌باشد که تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر ۵ سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس  jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس می‌باشد.

زمان ثبت نام پسادکتری دانشگاه رازی ۱۴۰۲ 

مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از روز پنجشنبه شانزدهم شهریورماه سال‌جاری آغاز و تا پایان روز شنبه بیست و پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

همچنین ببینید

تخصیص سهمیه امریه سربازی پسادکتری

تخصیص سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری

سهمیه امریه به دانشجویان پسادکتری اختصاص پیدا کرده و آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *