خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب عضو هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تا ۲۰ شهریور

مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب عضو هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تا ۲۰ شهریور

آخرین مهلت ثبت نام مرحله اول فراخوان جذب عضو هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی ۲۰ شهریور خواهد بود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عباس اشرفی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بررسی شرایط ثبت‌نام کنندگان فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وابسته این دانشگاه در هیات‌های اجرایی جذب استانها گفت: مرحله اول فراخوان جذب هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی که از ۱۵ تیرماه آغاز شده بود، در تاریخ ۲۰ شهریور ماه به پایان می‌رسد و پس از تایید بررسی صلاحیت‌های علمی و عمومی در هیات‌های اجرایی جذب استانها، پذیرفته شدگان از آغاز نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ شروع به همکاری خواهند کرد.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرحله دوم فراخوان جذب هیات علمی وابسته نیز آذرماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۹ دیدگاه

  1. از انجاییکه در این طرح قرار نیست همه اساتید با وضعیت حق التدریس به هیات علمی وابسته تبدیل شوند ، برای مثال، از واحدی که ۴۰ استاد حق التدریس داشته تنها ۲ استاد، هیات علمی وابسته شده، لذا سوالی که مطرح می شود این است که وضعیت ان دسته از اساتیدی که ۳تا ۱۰ سال با عملکرد خوب ( براساس فرم ارزشیابی اساتید ) و تعهد مشغول تدریس بوده اند، با این طرح شما ، موقعیت تدریس را از دست داده اند چه باید کرد؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چنین طرحی نیاز نداشت که ابتدا بصورت پایلوت در چند واحد اجرا میشد و بعد از بررسی اثرات آن در صورت موفق بودن به سراسر کشور توسعه می یافت.

  2. انشاالله بحول و قوه الهی و با عنایت مسولین محترم دانشگاه‌ها و وزارت علوم و ریاست محترم دانشگاه آزاد برای استخدام مدرسان حق التدریس یا هیات علمی وابسته اقدامات لازم رو در نظر بگیرن و این قشر ضیعف بت ثبات و بدون دغدغه به امر مبارک تدریس بپردازند ….انشاالله

  3. خدا ازتون نگذره که بچه های مردم رو سر کار گذاشتید و امید واهی بهشون میدهید .

  4. با سلام
    ایا امکان ثبت نام دانشجوی دکترا در مرحله رساله نیز هست ؟ یا باید حتما دارای مدرک دکترا بود ؟

  5. با سلام. ببخشید امکان انتخاب دو استان وجود دارد ؟ استان خودم رشته من رو نوشته ولی دقیقا گرایش خودم نیست با اینکه تدریس داشتم در دانشگاه آزاد شهر خودمان .. ولی در این فراخوان مجبور شدم استانی دیگر رو انتخاب کنم .. با توجه به بعد مسافت و مشکل سکونت و رفت و آمد ..میشه شانسم رو در دو استان امتحان کنم ؟

  6. سلام . امیدواریم همزمان برای کد استخدامی ، اقدام کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *