خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تاکید رئیس مرکز جذب هیات علمی بر عدم تمدید فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۲

تاکید رئیس مرکز جذب هیات علمی بر عدم تمدید فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام اولین فراخوان جذب سال ۱۴۰۲ وزارت علوم امشب به پایان می رسد و تمدید نخواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، ضمن بیان این خبر در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: متقاضیان در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محمد خلج امیرحسینی تاکید کرد: متقاضیان تا ساعت ۱۲ شب فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، در این فراخوان تمام فارغ‌التحصیلان دکتری که بدون کارت پایان خدمت و بدون غیبت هستند، می‌توانند شرکت کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ادامه داد: ضمناً تمامی رقبای برتر هر رشته علاوه بر اینکه امکان استخدام در دانشگاه را دارند، می‌تواند به‌صورت حق‌التدریسی در دانشگاه‌های دولتی و به‌صورت پیمانی در دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشغول به‌کار شوند.

وی ادامه داد: حدود هزار و ششصد نفر در این فراخوان برای دانشگاه‌های دولتی و نزدیک هزار و چهارصد نفر برای دانشگاه غیردولتی جذب می‌شوند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درباره ایجاد اختلال در سامانه جذب اعضای هیات علمی گفت: روز گذشته در روند ثبت نام مشکل ایجاد شده بود که رفع شد و در حال حاضر سامانه جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم دردسترس متقاضیان است.

به گزارش مهر، متقاضیان می‌توانند به سامانه مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم به آدرس  applicant.markazjazb.ir مراجعه کنند.

همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۳۴۶۶۶ آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است، در ضمن متقاضیانی که در خارج از کشور سکونت دارند می‌توانند با ارسال تصویر کارت ملی و گذرنامه خود به آدرس رایانامه info@markazjazb.ir درخواست رفع محدودیت ارسال پیامک کد تایید نمایند.

همچنین ببینید

جذب استاد مدعو دانشگاه گیلان ۱۴۰۳

فراخوان جذب اساتید مدعو در دانشگاه گیلان ۱۴۰۳

دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان از بین دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری برای …

۱۱ دیدگاه

  1. لطفا شرایط جذب رو از صحنه سازی قانون به واقعیت نزدیک تر کنید به انحا مختلف هم رده های سنی ما از رقابت عادلانه بازماندیم
    در اوج‌ انگیزه و دانش و تجربه به ناگهان سن پذیرش به مدت سه سال تغییر کرد
    در حال حاضر که شرط سنی به قبل برگشته برای خیلی از دوستان این آخرین فراخوان ها هست
    در سال گذشته برگزاری فراخوان در شرایط قطع بودن سراسری اینترنت عادلانه نبود
    در فراخوان جاری هم اشکال در سایت در روزهای ثبت نام ایجاب میکنه که مهلت ثبت نام تمدید بشه
    لطفا به سرنوشت جوانان شایسته بیشتر اهمیت بدید

  2. اینهمه درس بخونم کنکورهای مختلف بده رتبه خفن بیار… دفاع کن و کلی مقاله بده… بعد با منت اگر قبول کنند میخواهند برجی ۱۵ میلیون با خفت تو چهل سالگی بهت بدن….لعنت به درس و درود به دلالی….

    • چیزی که برای اینا مهم نیست رزومه علمی هست
      ۳ تا کتاب و یک مقاله و ۸تا اختراع و دو طرح پژوهشی برای من یکی که نادیده گرفته شد
      مهمترین تاثیر بند پ

  3. این همه سخت گیری و عدم انعطاف پذیری برای چی هست؟ نشان دهنده چی هست؟ وقتی سایت از یکشنبه عصر دیگه پاسخگوی جمعیت نیست و عملا از دسترس خارج شده، اگر چتد روز بیشتر زمان در نظر گرفته میشد، چه عمل خلاف قانونی اتفاق می افتاد؟ مگر چندماه فراخوان عقب افتاد، چه تفاوتی برایرمسئولین داشت؟ این تاکید بر عدم تمدید گویای چیست؟

  4. سایت اختلال داره نمیشه کاری کرد، چند ساعته چیزی بالا نمیاره اونم توی آخرین روز!!

  5. وقتی از ساعت ۸ شب سایت مشکل پیدا کرده، چجوری میگن تا ۱۲ شب مهلت داره و تمدید نمیشه؟!!!

  6. سایت جذب خرابه هنوز
    از ظهر تا الان درگیرم
    هنوز موفق نشدم مراحل رو کامل کنم?

  7. با سلام یه سوالی داشتم . بنده لیسانس ام رو در رشته زبان عربی با معدل ۱۸:۳۰ در دانشگاه فرهنگیان گرفتم . و معلم رسمی اموزش و پروش هستم بعد من هدفم از ادامه تحصیل هیئت علمی است . الان ارشد را به خاطر عدم تطابق برنامه مدرسه با برنامه دانشگاه نمی توانم در دانشگاه روزانه ملی بخونم . بعد شایان ذکر است که خود دانشگاه فرهنگیان ارشد و دکتری زبان عربی را ارائه نمی دهد . دانشگاه فرهنگیان یه خوبی داره این است که ارشد در ۲ روز اون هم پنجشنبه ها و جمعه ها است و با برنامه مدرسه تداخل ایجاد نمی کند . حالا بین ۲ راهی قرار گرفتم . اگر ارشد و دکتری در دانشگاه فرهنگیان بخونم اما در رشته علوم قرآن و حدیث یعنی تغییر رشته بدهم فردا هیئت علمیه بهم گیر نمی ده بگه چرا لیسانست با ارشد و دکتری ات یکی نیست ؟ یا راه دوم ارشد و دکتری را همان عربی اما در دانشگاه پیام نور ادامه بدهم ؟ کدام یک از این راه ها مرا به هیئت علمیه نزدیک می کند . بعد بنده آیلتس انگلیسی دارم و به ۲ زبان عربی و انگلیسی تسلط کامل دارم . و ۲ تا مقاله علمی و پژوهشی هم دارم .

    • با سلام
      تطابق رشته های تحصیلی در تمامی مقاطع از شروط اصلی اکثر دانشگاه ها برای جذب است.

    • رزومه علمی در مرحله بعد مهم هست مرحله اول فقط رشته نوع دانشگاه و معدل براشون مهمه
      البته مهمترین تاثیر را داشتن پارتی داره

    • سلام. مدرک پیام نور ارزش بسیار پایین تری از فرهنگیان داره. یک دانشگاه کوچک شهرستان هم افراد فارغ التحصیل پیام نور را به عنوان هیئت علمی نمی‌گیرد. با توجه به تجربه شرکت در فراخوان میدونم که یکسان بودن رشته ارشد و دکتری مهم هست. لیسانس هم که عربیه و کاملا مرتبط با قرآن و حدیث . شک نکنید که قران حدیث فرهنگیان بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *